عملیات ارتش سوریه علیه تروریست‌ها در ادلب + فيلم

وزارت دفاع سوریه از عملیاتی دقیق علیه تروریست‌های هیئت تحریر الشام و انهدام سلاح، مهمات و پهپادهای آنان خبر داد.

عناصر باقی مانده از گروهک تروریستی «هیئت تحریر الشام» (جبهه النصره) تعدادی از اجساد کشته شدگان خود را در پی حملاتی که مقر تسلیحات آن‌ها در غرب شهر ادلب را هدف قرار داد، به بیمارستان ابن سینا منتقل کرد.

به گزارش شبکه خبری المیادین، سران این گروهک تروریستی دفاتر خود را در میدان امنیتی در ساختمان‌های استانداری و شهرداری در مرکز ادلب تخلیه کردند.

خبرنگار المیادین گزارش داد توپخانه ارتش سوریه به هدف قرار دادن تجمعات شبه‌نظامیان مسلح تروریست در حومه ادلب ادامه می‌دهد.

وزارت دفاع سوریه در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: «نیرو‌های مسلح ما با همکاری نیروی هوایی روسیه، عملیات دقیقی را علیه مقر تروریست‌ها در حومه ادلب انجام دادند. این عملیات در پاسخ به حملات گروه‌های مسلح در روز‌های گذشته به حومه حماه و لاذقیه انجام شد.»

وزارت دفاع سوریه در ادامه با بیان این‌که «حملات گروه‌های مسلح تروریستی جان تعدادی از غیرنظامیان را گرفت و خسارات مادی زیادی به اموال مردم وارد کرد»، اعلام کرد: «این عملیات با همکاری نیروی هوایی روسیه سایت‌های پرتاب پهپاد را هدف قرار داد و منجر به انهدام این مقر شد.»

در این بیانیه همچنین آمده است: «در این عملیات‌ها سلاح، مهمات و هواپیما‌های بدون سرنشین منهدم شد و ده‌ها شبه‌نظامی تروریست کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۰۵ تير ۱۴۰۲
دم روسیه گرم. چرا این اخبار رو از طرف ایران نمیشنویم؟ احتمالا ایرانیها از حرمین دفاع می کنند.
آخرین اخبار