کسب رتبه برتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه شیراز درکشور

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز موفق به کسب رتبه منتخب و برتر کشوری در فرآیند برنامه‌ریزی راهبردی سال ۱۴۰۱-۱۴۰۲ درمیان دانشگاه‌های کشور شد.

روابط‌عمومی دانشگاه شیراز، اعلام کرد بنابر ارزیابی‌های صورت‌گرفته کمیته تلفیق و دبیرخانه شورای راهبردی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز رتبه‌ی منتخب و برتر کشوری را در فرآیند برنامه‌ریزی راهبردی سال ۱۴۰۱-۱۴۰۲، در میان دانشگاه‌های کشور کسب کرد.

به‌گفته مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز همه‌ساله فرم‌های وضعیت‌سنجی برای ارزیابی مسائل فرهنگی اجتماعی دانشگاه‌ها در میان دانشجویان توزیع می‌شود. بعد از جمع‌آوری این فرم‌ها و استخراج نتایج آن‌ها، عوامل خارجی و داخلی تأثیرگذار در مسائل فرهنگی دانشگاه مشخص می‌شود.

حجه‌الاسلام نیکخو گفت: در دانشگاه شیراز به‌صورت کاملا علمی و دقیق، طی هفته‌ها جلسات بحث و بررسی، ۲۱ اقدام عملیاتی را تعریف کرده‌ایم و بعد از بررسی‌های نهایی و تطبیق آن با راهبرد‌های مصوب نهاد مرکز، ۱۶ برنامه برای اجرا در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز مصوب شد که این طرح، در قالب برنامه‌ی راهبردی نهاد دانشگاه در دانشگاه شیراز در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ اجرا شد.

او گفت: در ارزیابی‌های هم به لحاظ رعایت اصول علمی در برنامه‌ریزی و هم به‌لحاظ دقت در تطبیق برنامه‌های اجرایی با وضعیت‌سنجی اولیه و ارائه‌ی مطلوب جزء دفاتر منتخب و برتر در بین دانشگاه‌های کشور، در فرآیند برنامه‌ریزی راهبردی قرار گرفت.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز گفت: تلاش برای تحقق مطالبات و منویات مقام معظم رهبری در بین دانشگاهیان، ترویج و توسعه‌ی فرهنگ کتاب‌خوانی، ارتقاء نقش و جایگاه اساتید در تبیین مسائل اعتقادی در بین دانشگاهیان، تلاش برای تبیین توسعه و ترویج بعد اجتماعی دین با استفاده از ظرفیت مدیریت دانشگاه و تشکل‌های اسلامی، ترویج و توسعه‌ی فرهنگ نماز و عفاف و حجاب، برنامه‌ریزی برای ترویج و استفاده از محتوا‌های آموزشی رسانه‌ای با محوریت کتب اعتقادی و علمی، برنامه‌ریزی برای استفاده از محتوا‌های رسانه‌ای به‌منظور معرفی الگو‌های برتر به ویژه امام و رهبری به‌عنوان الگوی‌های برتر و تقویت فعالیت‌های رسانه‌ای در زمینه‌ی تبیین بعد اجتماعی دین ازجمله برنامه‌های راهبردی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه شیراز برای اجرا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار