قتل درون گروهی بین گرگ‌ها

گردانندگان باند‌های اوباش گری بخاطر اختلافات درون گروهی به جان هم افتادند و جنایت خونینی رقم زدند.

 فروردین ماه سال ۱۴۰۱ در صحنه سرقت از یک باغ ویلایی در شهریار، بر اثر تیراندازی ۴ نفر از سارقان، فردی به صورت مشکوک به قتل می‌رسد و سارقان متواری می‌شوند. در تحقیقات اولیه پلیس، مشخص شد قتل بر اثر درگیری اوباش سابقه‌دار صورت گرفته و طرفین درگیری مدعی بودند در آن صحنه، مقتول توسط دیگری به قتل رسیده که به تلافی همین امر، بهمن ماه سال قبل، ۳ نفر از دوستان مقتول، فرد دیگری را به عنوان مظنون به قتل به باغی در شهریار انتقال داده و در آنجا، وی را مورد ضرب و شتم قرار داده و با تهیه فیلم و تهدید به انتشار از سوی اوباش، سعی بر سکوت طرف مقابل داشتند.

سردار عزیزی بیان داشت: اوباش مورد آزار قرار گرفته با همدستی ۲ نفر از دوستانش و تهیه سلاح، طرف مقابلش را در داخل خودروی پراید در «اسدآباد» شهریار مجروح کرده و از صحنه متواری می‌شود و در ادامه با همدستی ۴ نفر دیگر از همدستان خود، شبانه در قهوه‌خانه‌ای در اسد آباد شهریار با در دست داشتن سلاح و تهدید مشتریان، ایجاد رعب و وحشت کرده بود و مجدداً به باغی در اسدآباد رفته با ورود به عنف مبادرت به تخریب و تیراندازی هوایی و عربده‌کشی و تیراندازی به سمت کانکس نگهبانی باغ کرده و متواری شده بود.

با رصد اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران، یکی از عاملان این تیم درگیری و رعب و وحشت توسط پلیس دستگیر می‌شود. تحقیقات نشان داد شرور اصلی پرونده که پس از ارتکاب تیراندازی‌ها و مصدومیت چند نفر با تهیه یک جلد گذرنامه جعلی به ترکیه فرار کرده بود، از آنجا با تهیه و بارگذاری پست در فضای مجازی، اقدام به کری‌خوانی و رجزخوانی برای اهالی محله اسدآباد شهریار می‌کرد. در ادامه عملیات پلیس پس از بازداشت ۴ مرد که حامی مالی اوباش فراری بودند، ۲ نفر دیگر که در پناه دادن و مخفی کردن اوباش‌ها، نقش داشتند را هم دستگیر کردند و ۵ نفر دیگر که در اقدامات مجرمانه اوباش از قبیل تیراندازی و فیلمبرداری از اقدامات اوباش و همچنین فراری دادن متهم به کشور ترکیه نقش داشتند، نیز دستگیر شدند. در بازرسی از مخفیگاه اوباش دستگیر شده و همدستانش، ۶ قبضه سلاح کمری، لوله بلند و شکاری، ۵۶ عدد مهمات جنگی و شکاری، یک جلد گذرنامه جعلی کشف و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

برچسب ها: حوادث ، اخبارجنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۰۷ تير ۱۴۰۲
اگه گوششو ببرین از این کارها نمیکنه بخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۰۶ تير ۱۴۰۲
ممنون از نیروهای انتظامی خدا قوت لطفا با اراذل واوباش برخورد جدی کنید وقتی اینا رو میشنوی فکر می کنی یه فیلم خشن رو برات تعریف می کنند این اوباش خیلی پررو شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۰۶ تير ۱۴۰۲
خونه اشون انبار مهمات بوده
آخرین اخبار