توجه به سهم بخش خصوصی در برنامه هفتم توسعه کم‌ است

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان مدعی شد: جایگاه، سهم و حضور بخش خصوصی در برنامه هفتم توسعه کم است و به خوبی دیده نشد، از این رو انتظار می‌رود مسوولان در این زمینه به منظور اقناع افکار عمومی اطلاع‌رسانی کنند.

معماریان  در آیین تجلیل از صنعتگران و معدنکاران نمونه استان سمنان گفت: مطالبه بخش خصوصی از نظام تصمیم‌گیری، تعیین سهم بخش خصوصی از اقتصاد است و این مطالبه وجود دارد که سهم زیر ۵۰ درصد برای بخش خصوصی در نظر گرفته نشود.

وی با تاکید بر توجه به سهم بخش خصوصی در برنامه هفتم توسعه بیان کرد: تقویت تناسب‌ برنامه هفتم با شعار سال به منظور تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب باید مورد توجه باشد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: بخش خصوصی سربازان جنگ اقتصادی هستند و انتظار می‌رود در برنامه هفتم توسعه در حد جایگاه واقعی خودشان در اقصاد دیده شوند.

نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان نیز گفت: مسوولان مراقب باشند تا سرمایه‌گذار احساس ناامنی اقتصادی و سرمایه‌ای نکند، چرا که اگر این ذهنیت شکل بگیرد سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در کشورهای دیگر سوق پیدا می‌کنند و این موضوع چالش‌زا است.

سعید ترکمان افزود: بخش خصوصی این احساس را دارد که با وجود تمام تلاش‌ها در دور باطل قرار گرفته و این ذهنیت مضر برای امید و سرمایه اجتماعی است و اگر مسوولان قبول دارند کشور درگیر جنگ اقتصادی است باید همراهی لازم با بخش خصوصی داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار