رییس پلیس راهور فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران:

بیش از ۸۲ درصد مردم از خدمات پلیس راهور رضایت دارند

هادیانفر گفت: رضایتمندی مردم از خدمات پلیس راهور به میزان بیش از ۸۲ درصد به سامانه ۱۹۷ گزارش شده است.

سردار کمال هادیان‌فر رییس پلیس راهور فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: بیش از ۸۲ میلیون خدمت از سوی پلیس راهور در سال گذشته به مردم ارائه شده و تلاش بر این بوده است که با کاهش فرآیندهای اضافی، این خدمات در اوج امنیت و سهولت باشد.

وی بیان کرد: شماره‌گذاری، صدور گواهینامه، رسیدگی به تصادفات و ترخیص وسایل نقلیه از جمله خدمات ارائه شده توسط پلیس راهور به مردم است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی هم در این دیدار گفت: مسئله حمل‌ونقل در هر سفر همان‌طور که می‌تواند کام افراد را تلخ کند، اگر از استانداردهای کیفی برخوردار شود، می‌تواند اصلی‌ترین عامل رفاه و آسایش مردم باشد.

آیت الله سیداحمد علم الهدی افزود: مدیریت حمل‌ونقل می‌تواند آبرو بخش نظام باشد، زیرا اگر حتی همه مشکلات کشور هم حل‌ و فصل شود، تا زمانی که عده زیادی از هم‌وطنان ما همه‌ساله در تصادفات رانندگی جان خود را از دست می‌دهند، نمی‌توان به هیچ توسعه و پیشرفتی مباهات کرد.

وی ادامه داد: حقیقت آن است که استان خراسان رضوی با وجود پذیرایی از میلیون‌ها دلداده امام هشتم (ع)، همچنان از ضعف در برخی زیرساخت‌های جاده‌ای رنج می‌برد.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: جاده حرم تا حرم که پیرامون آن تلاش‌های زیادی در حال انجام است، همچنان به مرحله اجرا نرسیده و نه‌تنها جاده‌های دوبانده بلکه حتی مسیرهای یک‌طرفه نیز در برخی روزهای سال شاهد ترافیک شدید و ازدحام رفت‌وآمدها است که رسیدن زائران به مشهدالرضا(ع) را دچار گرفتاری کرده است.

آیت الله علم‌الهدی گفت: تشرف سالانه ۳۲ میلیون زائر به مشهد در شرایطی است که این شهر در ردیف سایر مراکز استان‌ها تلقی می‌شود و این نگاه از اساس نادرست است.

وی ادامه داد: تأمین نیرو و امکانات باید متناسب با ظرفیت‌های استان خراسان رضوی باشد و در تصمیم‌گیری‌ها، حضور میلیونی زائران و ترددهای چشمگیر در جاده‌ها در نظر گرفته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.