کشف پیکر مرد فداکار در سد قیصرق سراب

پیکر مردی که با فداکاری جان همسر خود را نجات داده، ولی خودش غرق شده بود از سد قیصرق شهرستان سراب بیرون کشیده شد.

 رییس هلال احمر بخش مهربان گفت: دو روز پیش یک خانواده در حوالی سد قیصریه به گردش رفته بودند که در اثر بی احتیاطی پدر ۴۰ ساله در این سد غرق شد.

مفتخری افزود: در این حادثه مادر خانواده در اثر بی احتیاطی به داخل سد سقوط می‌کند که پدر خانواده جهت نجات جان همسر خودش را داخل سد می‌اندازد و همسر خود را به بیرون هدایت می‌کند، ولی خودش نمی‌تواند از سد خارج شود و متاسفانه جان خود را از دست می‌دهد.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز هم گفت: گزارش سقوط و غرق شدن این مرد جوان در سد روز گذشته به این سازمان اعلام و آتش نشانان غواص این سازمان به محل اعزام شدند.

صالح نیا افزود: غواصان عملیات جستجو و نجات را از عصر دیروز آغاز کردند و امروز پیکر جوان از عمق سد کشف و تحویل نیروی انتظامی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۳:۲۷ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
متاسفانه نیروهای امدادی دیر اقدام کردن عصر پدر جوون افتاد تو سد فردا ظهر غواص فرستادن اونم با هزار التماس و خواهش خانواده اش اگه بلافاصله امکانات بود و غواص بود احتمال احیا بنابه گفته پزشکان در ساعت اولیه وجود داشت بی توجهی مسئولین همیشه باعث ننگ ماست
Iran (Islamic Republic of)
خداپرست
۲۰:۴۶ ۰۸ تير ۱۴۰۲
باتشکر از زحمات مسولین مربوطه و عرض،تسلیت به خانواده جوان بخت ویه سوال ؟اینکه مبلغ ۱۶۰میلیون هزینه بابت کشف جسد غرق شده گرفتند صحت دارد یا خیر
آخرین اخبار