اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز عرفه و عید قربان در کرمان

جانشین پلیس راهور استان کرمان از اعمال طرح ویژه ترافیکی در روز عرفه و عید قربان در شهر کرمان خبر داد.

 سرهنگ مسعود محسنی گفت: طرح‌های ترافیکی دعای عرفه و عید سعید قربان در محدوده گلزار شهدای شهر کرمان و تکیه عباسعلی برای انضباط بخشی ترافیکی اجرا می‌شود.

او با اعلام اینکه از ساعت ۱۳ روز چهارشنبه اجازه توقف و تردد خودرو‌ها در محدوده طرح ترافیکی داده نمی‌شود، افزود: برای پارک خودرو‌ها پارکینگ‌هایی در نزدیکی مکان برگزاری دعا در نظر گرفته شده است.

او بیان کرد: در کلیه خیابان‌های منتهی به محدوده گلزار شهدای کرمان، در بزرگراه آیت الله خامنه‌ای و در بزرگراه شهید پورجعفری محدودیت تردد خودرو داریم.

سرهنگ محسنی با اشاره به اینکه تردد کلیه خودرو‌ها در روز برگزاری دعای عرفه در مسیر‌های اعلام شده ممنوع است، افزود: رانندگان باید از مسیر جایگزین استفاده کنند.

او با بیان اینکه صبح روز پنج شنبه نیز اقامه نماز عید سعید قربان را در مصلی امام علی (ع) کرمان داریم، گفت: از ساعت ۵ صبح محدودیت توقف خودرو در محدوده مصلی امام علی (ع) کرمان اجرا می‌شود.

جانشین پلیس راهور استان کرمان با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی در محدوده مصلی بزرگ امام علی (ع) بیان کرد: پارکینگ‌هایی مناسب در اطراف مصلی برای پارک خودرو‌های نمازگزاران در نظر گرفته شده است و خواهشمندیم که نمازگزاران برای پارک خودرو‌های خود از این مکان‌ها استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار