شهید بهشتی جریان‌های انحرافی را به خوبی می‌شناخت

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر گفت: شهید بهشتی جریان‌های انحرافی را به خوبی می‌شناخت و جاهلان داخلی مخالف نظر وی بودند.

حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر شامگاه سه‌شنبه در مراسم گرامی‌داشت هفتم تیرماه سالروز شهادت مظلومانه آیت‌الله دکتر سید محمد بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش و شهید دیارمان رحمان استکی در مسجد جامع شهرکرد تاکید کرد: دشمنان خارجی و برخی جاهلان و دشمنان داخلی با نظرات شهید بهشتی مخالف و به‌دنبال ترور وی بودند.

وی با اشاره به دیدار اخیر گروه‌های مقاومت به‌تازگی با رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: این دیدار‌ها نشان‌دهنده اقتدار جمهوری اسلامی و ضعیف بودن رژیم صهیونیستی است.


بیشتر بخوانید


طیبی‌فر تصریح کرد: در دوران جمهوری اسلامی ۱۷ هزار نفر شامل رییس‌جمهور، نخست‌وزیر، رییس قوه قضاییه و قشر‌های مختلف ترور شدند.

وی یادآور شد: استکبار جهانی همه نوع فشار، هجمه و شبیخون علیه جمهوری اسلامی ایران به‌کار گرفته است.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمنان در ۴۴ سال گذشته فتنه‌های فراوانی طراحی کردند که بزرگترین آن‌ها فتنه ۱۴۰۱ بود، اما ایستادگی مردم در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی این فتنه‌ها را بی‌اثر کرد.

وی با اشاره به مشخص شدن چهره آمریکا و حقوق بشر آمریکایی در این سال‌ها گفت: آمریکایی‌ها روزانه ۳۰۰ میلیون دلار برای تخریب افغانستان خرج کردند و در سال ۲۰۰۶ از سوی کمیسیون مستقل حقوق بشر اعلام شد که ۳۷ هزار نقض حقوق از سوی آمریکایی‌ها در افغانستان انجام شده است.

طیبی‌فر به کشتار یک میلیون و ۲۰۹ هزار عراقی از سوی آمریکایی‌ها به بهانه القاعده اشاره و تاکید کرد: آمریکایی‌ها کشتار و تجاوز‌های فراوانی در عراق انجام دادند و زنان زیادی را به ابوقریب بردند.

وی افزود: آمریکایی‌ها در طول اشغال عراق ۴۴۷ زن در ۱۱ زندان سری نگهداری و علیه‌شان جنایت می‌کردند.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: آمریکا در مدت ۲۴۸ سال از عمر خود ۲۲۷ جنگ راه‌اندازی و یا پشتیبانی کرده است.

وی با اشاره به حمایت آمریکا از داعش در عراق و قتل‌عام هزاران عراقی یادآور شد: آمریکا در بمباران هیروشیما و ناکازاکی با بمب هسته‌ای ۳۰۰ هزار نفر را نابود کرده و در جنگ ویتنام سه میلیون ویتنامی را کشته است.

طیبی‌فر تصریح کرد: آمریکایی‌ها در جنگ عربستان و یمن از عربستان حمایت و هشت سال مردم یمن را قتل‌عام و شهید کردند.

وی یادآور شد: آمریکا با حمایت از رژیم صهیونیستی برای نابودی ملت لبنان و فلسطین جنایت‌های فراوانی انجام داد و کودتا‌های مخملی را در ایران، عراق، شیلی، شوروی، ازبکستان، چک‌اسلواکی، ترکیه و پاکستان طراحی کرد.

طیبی‌فر اظهار داشت: آمریکا کودتای ۲۸ مرداد را طراحی و سفارت‌خانه را لانه جاسوسی کرد و در طراحی حمله در طبس، کودتای نوژه، تحریک صدام برای حمله به ایران و سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران نقش داشت.

منبع: ایرنا

برچسب ها: هفتم تیر ، شهید بهشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار