دریافت بیش از ۳۰ میلیارد وام با کارمزد پایین به وسیله جعل اسناد

با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان افرادی که با شناسایی کارمندان و افراد دارای فیش حقوقی، مدارک آن‌ها را دریافت و با جعل اسناد اقدام به دریافت بیش از ۳۰ میلیارد ریال وام با بهره پایین کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

 سرهنگ حسنعلی پارسافر، سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان البرز با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده اخذ تسهیلات غیر مجاز به پلیس امنیت اقتصادی استان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

او افزود: بررسی‌های اولیه ماموران حکایت از این داشت که کلاهبرداران با شناسایی افراد دارای فیش حقوقی با چرب زبانی به آنها وعده دریافت وام با بهره پایین داده و با دریافت مدارک آن ها نسبت به جعل آن اقدام کرده و از این طریق اقدام به اخذ ۳۵ فقره وام از یکی از بانکوها در استان البرز و تهران کرده اند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان البرز گفت: در ادامه با انجام اقدامات پلیسی گسترده ۷ متهم در این زمینه شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند.

او گفت: متهمان دستگیر شده در اعترافات خود به کلاهبرداری از طریق جعل اسناد و دریافت تسهیلات بانکی اعتراف کردند.

سرهنگ پارسافر با بیان اینکه تاکنون ۲۸ نفر از دریافت کنندگان تسهیلات شناسایی شده‌اند، گفت: این افراد بدون اطلاع از کم و کیف نحوه دریافت و پرداخت تسهیلات، توسط متهمان پرونده مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان البرز گفت: با تکمیل پرونده متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.