اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه در مراکز کانون پرورش فکری خراسان جنوبی

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی از اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی هنری و ادبی در مراکز کانون استان همزمان با دهه ولایت و امامت خبر داد.

حمیدی گفت: اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه در مراکز کانون پرورش فکری خراسان جنوبی در تیر ماه ۱۴۰۲ از سوی مراکز ثابت و سیار این اداره کل در استان  هدف ترویج فرهنگ ولایت مداری و معرفی دو عید بزرگ قربان و غدیر در ۲۶ مرکز فرهنگی و هنری ثابت و سیار این اداره کل اجرا می‌شود.

وی گفت: قصه گویی و نقالی واقعه غدیر، معرفی وقایع و ایام (واقعه غدیر)، آشنایی با آداب و رسوم، برگزاری مراسم دعای عرفه، معرفی کتاب، معرفی شخصیت، ویژه برنامه‌ی، عاشقان ولایت، برگزاری جشن قربان و جشن غدیر «عید امامت و ولایت»، مسابقه ادبی نجوای ماه، ویژه برنامه و نشست تخصصی جوانه‌های ولایت با حضور شخصیت‌های برتر شهرستان‌ها و با حضور کودکان ونوجوانان و گفتگو پیرامون اهمیت دهه ولایت و امامت، صبح شعر ولایی همای رحمت و دیدار با ائمه جمعه و خانواده شهدا بخشی از این برنامه‌ها خواهد بود.

حمیدی برگزاری ایستگاه‌های فرهنگی و هنری، بحث آزاد با موضوع دهه ولایت و امامت، کارگاه‌های کاردستی، تقدیر از اعضای محجبه، پخش فیلم و پویانمایی‌های روز حوزه کودک و نوجوان، مسابقه و سرگرمی، مولودی خوانی با عنوان «همنوایی با غدیر»، کارگاه نقاشی «ولادت و ولایت» نیز را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده از سوی مراکز ثابت و سیار کانون عنوان کرد.

به گفته وی با هدف برخورداری کودکان ونوجوانان مناطق کم برخوردار و روستایی استان کاروان پیک امید کانون نیز با مشارکت، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان هر روز اجرای برنامه خواهد داشت.

ویژه برنامه‌های دهه ولایت و امامت از ۷ تیر ماه در مراکز کانون آغاز و تا ۱۷ تیر ماه ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار