عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

اهانت به قرآن کریم نشان از عمق استیصال دولت‌های غربی است

حسین نوش آبادی گفت: اهانت به قرآن کریم نشان از عمق کینه ورزی دولت‌های غربی دارد و دولت‌های اسلامی باید علیه دولت و پلیس سوئد اجماع جهانی به راه بیندازند.

حسین نوش آبادی ضمن محکوم کردن دولت و پلیس سوئد برای صدور مجوز آتش زدن قرآن کریم، گفت: سوئد از جمله دولت‌هایی است که متاسفانه در حمایت از منافقین هم نقش موثری داشته است. دولت سوئد همیشه حامی جریان تروریسم بوده و دستش به خون هزاران شهروند ایرانی آلوده است. منافقان در پارلمان این کشور رفت و آمد دارند و دولت سوئد هم ارتباط خوبی با آن‌ها دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود: این اقدامات نشان می‌دهد سوئدی‌ها به کمترین اصول حقوق بشری پایبند نیستند، سوئد میزبان تروریست و حامی یک جریان باطل که دستش به خون ملت‌ها آلوده است و همچنین حامی اهانت کنندگان به قرآن کریم است.

وی اظهار کرد: یکی از اصول مصرح حقوق بشر احترام به ادیان، عقاید و مذاهب ملت‌ها است، در اعلامیه حقوق جهانی بشر آزادی مذهب و اعتقادات به رسمیت شناخته شده است. دولت سوئد با این اقدامات سخیف خود، اعتبار خود را از بین برد و نشان می‌دهد به حقوق بشر و حقوق مردم پایبند نیست.

نوش آبادی اهانت به قرآن، کتاب آسمانی و توحیدی بیش از یک میلیارد جمعیت جهان را به شدت محکوم کرد و گفت: حمایت دولت و پلیس سوئد از اهانت کنندگان اقدام نابخردانه، غیرعقلانی و خلاف اصول و معیار‌های اعلامیه‌های جهانی از جمله اعلامیه جهانی حقوق بشر و همچنین سلب آزادی و احترام به مذاهب است.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی، افزود: دولت‌های اسلامی باید علیه دولت سوئد اجماع کنند، این اهانت نشان از عمق استیصال و کینه ورزی دولت‌های فاشیست غربی در برابر آموزه‌های حیات بخش کلام الهی دارد، دولت‌های غربی اجازه انجام یا تکرار چنین اقداماتی ندارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: منطق روشن قرآن، عدالت طلبی، استقلال خواهی، ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار است و این پیام جاودان در حال تسخیر دل و جان میلیارد‌ها انسانی است که می‌خواهند فارغ از آموزه‌های مکاتب غربی عزتمندانه و آزادانه در جستحوی حیات طیبه باشند؛ بنابراین غربی‌ها نمی‌توانند مانع انتشار پیام این کتاب آسمانی شوند. /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۶:۱۷ ۱۰ تير ۱۴۰۲
دقت کنید او یک عراقی است که داعش بنام اسلام و مسلمانی مملکتش را به ویرانی کشانیده
آخرین اخبار