گازرسانی به ارتفاعات سوادکوه + فیلم

گازرسانی به روستا‌های کوهستانی سوادکوه با ۳۶۰ میلیارد تومان اعتبار در حال انجام است.

قاسم مایلی رستمی مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه عملیات گازرسانی به ارتفاعات شهرستان سوادکوه در چند محور و در قالب چند پیمان در حال انجام است، گفت: گازرسانی به روستا‌های دو دهستان ولوپی و راستوپی شهرستان سوادکوه شامل ۲۵ روستا در حال انجام است.

او یکی از محور‌های گازرسانی به نقاط کوهستانی سوادکوه را مرحله اول محور طالع رودبار ورسک سوادکوه با پیشرفت فیزیکی ۹۴ درصد اعلام کرد و افزود: خط تغذیه و شبکه توزیع گاز روستا‌های آلبن، اسدآباد، شیخ دهک، دهخدا، سیمت، دوآب در این محور قرار دارند که ساخت، نصب و راه‌اندازی یک ایستگاه به ظرفیت TBS۱۰۰۰۰ متر مکعب در روستای دوآب نیز در طرح وجود دارد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران ادامه داد: مرحله دوم و سوم گازرسانی در محور اصلی طالع رودبار سوادکوه شامل خط تغذیه شبکه توزیع گاز روستا‌های سفید ال گله، زال دره، ارفعده، پل پا، سرخ آباد و مجموعه روستا‌های گرزین‌خیل و اوریم رودبار، اوریم، شورکچال، سله بن و ورسک نیز با ۴۶ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

مایلی رستمی درباره گازرسانی در محور منطقه ولوپی نیز گفت: ساخت و نصب سه ایستگاه تقلیل فشار به ظرفیت ۲۵۰۰ مترمکعب و گازرسانی به ۱۷ روستا شامل روستا‌های گل نهره، دراسله، واله، میانرود، چناربن و کمندک منطقه ولوپی نیز با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله اجرا است.

او با بیان اینکه ۲ هزار و ۶۵۰ روستا در استان تاکنون از نعمت گاز برخوردار شدند، افزود: حدود ۴۰۰ روستای هنوز گاز دار نشدند که امسال ۲۰۰ روستا و سال بعد نیز۲۰۰ روستا دیگر گاز رسانی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۱۱ تير ۱۴۰۲
خدا خیرتون بده انشاا.. روستاهای توابع کجور از قبیل صالحان و شاه ناجر و ورازان هم هرچه زودتر گازرسانی بشه تا از قطع درختان زیبای منطقه خودداری شود. به امید سرسبزی هر چه بیشتر ایران عزیز
آخرین اخبار