حذف هزینه نقل و انتقال مسکن مهر در حال پیگیری است

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: فرآیند حذف هزینه های نقل و انتقال مسکن مهر دارای مصوبه قانونی است که در حال پیگیری آن هستیم.

محبت خواه در خصوص فرآیند هزینه نقل و انتقال واحدهای مسکن مهر در پردیس گفت: پیش از این دریافت هزینه نقل و انتقالات واحدهای مسکن مهر مصوبه مجمع شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید را داشته است و این مصوبه به صورت قانون در آمده است، اگر بخواهیم آن را ابطال کنیم باید تمامی مجوزهایی که پیش از این دریافت کرده است را باطل کنیم.

به گفته مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، در همین راستا  تمامی نامه هایی که از طرف دستگاه های نظارتی از جمله دیوان محاسبات آمده بود  به صورت یک پکیج آماده کرده و به شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید ارسال کرده ایم  تا مجمعی که مصوب کرده است تصمیم گیری کند و در صورت  لزوم هم  دستور وزیر صادر شده تا به شرکت ابلاغ شود.

او می گوید: متولی واحدهای سند دار و قولنامه ای سازمان ثبت است و  تمامی زمین هایی که‌  متعلق به دولت است سند تک برگی دارد و واحدهایی که به صورت مستمر در حال نقل و انتقال هستند با توجه به ایجاد دلالی و سوداگری باید هزینه نقل و انتقال آنها پرداخت شود.

او گفت: با توجه به مصوبه مجمع شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید و تنفیذ وزیر وقت راه و شهرسازی در گذشته، هزینه‌های مربوط به نقل و انتقال مسکن مهر به صورت یک قانون در حال حاضر اخذ می‌شود.

محبت خواه گفت: پس از تصمیم‌گیری در خصوص ابلاغ مصوبه توسط مجمع شرکت عمران و همچنین دستور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی، این موضوع اجرایی خواهد شد.

برچسب ها: مسکن مهر ، ساخت مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار