مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای خبر داد؛

رفع اختلال مشکلات زیرساختی گیمر‌های ایرانی

حاجی‌هاشمی گفت: مشکلات زیرساختی بعضی از بازی‌سازان ایرانی که دچار اختلال شده بودند، رفع شد و آن‌ها کیفیت بهتری از بازی‌های ایرانی را تجربه کردند.

آیین افتتاحیه مرکز پایش کیفیت بازی‌های رایانه‌ای در بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار شد.

محمدامین حاجی‌هاشمی، مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای درباره آخرین اقدامات مرکز بنیاد بازی‌ها گفت: طبق جلساتی که هفته اخیر با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و اپراتور‌ها داشتیم، توانستیم مشکلات زیرساختی بعضی از بازی‌سازان ایرانی را رفع کنیم؛ چراکه دچار اختلال شده بودند. در نتیجه، گیمر‌ها و بازیکن‌های ایرانی توانستند با کیفیت بهتری بازی‌های ایرانی را تجربه کنند

حاجی‌هاشمی ادامه داد: بازی‌سازی یکی از مشاغلی است، که می‌تواند با سرمایه اندک شغل ایجاد کند. بازی‌سازی برای بانوان شغل مناسب شناخته می‌شود. 

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای افزود: از این هفته مسابقه یک میلیون نفری بازی‌های رایانه‌ای شروع بکار کرده است. بازیکن‌ها با مراجعه به سایت https://baazico.ir/ وارد مسابقه شوند. در این مسابقه ۲۰ بازی ایرانی بر روی تلفن همراه وجود دارد. این ۲۰ بازی یک میلیون مخاطب فعال دارند، که به‌طور روزانه بازی می‌کنند. به همین دلیل اسم مسابقه را یک میلیون نفری گذاشتیم، تا در ایام تابستان بیش از یک میلیون نفر در مسابقه شرکت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار