آغاز بکار نخستین مدرسه آموزش غواصی بین‌المللی شمال کشور

نخستین مدرسه آموزش غواصی بین‌المللی شمال کشور در شهرستان نوشهر آغاز بکار کرد.

نخستین مدرسه آموزش غواصی بین‌المللی زیر نظر دفتر خدمات و پشتیبانی SSI در ایران در شمال کشور به مرکزیت شهرستان نوشهر آغاز به کار کرد.

مونا داودی مدیر و مدرس بین المللی غواصی در سیستم آموزشی SSI در نشست خبری با خبرنگاران، گفت: همه زیرساخت‌ها و بستر‌های لازم سخت افزاری و نرم افزاری این رویداد ورزشی برای آموزش هنرجویان رشته غواصی در خطه شمال کشور فراهم شده است.

او ورزش غواصی را یکی از مفرح‌ترین و هیجان انگیزترین ورزش‌های آبی دانست و افزود: هنرجویان و علاقه‌مندان رشته غواصی در استان‌های شمالی و حتی استان‌های همجوار آن می‌توانند از امروز مراتب درخواست خود را برای آموزش غواصی به این آدرس ایمیل مدرسه Nova.diving.school@gmail.com اعلام کنند.

داودی، کمک به هنرجویان برای رسیدن به اهدافشان و کشف دنیای ناشناخته زیر آب و بدست آوردن تجربه غواصی اسکوبا و کمک به هنرجویان برای گذراندن دوره‌های تخصصی با هدف جذب شدن در بازار کار در داخل و خارج با استناد به ارائه مدارک بین المللی و توسعه این مدرسه به مرکز کارآفرینی در سطوح عالی‌تر را از اهداف راه اندازی این مدرسه برشمرد.

مدیر مدرسه بین المللی غواصی شمال کشور گفت: طبق بررسی‌های انجام شده، افرادی زیادی از بانوان و آقایان در مازندران، گلستان، گیلان و استان‌های همجوار علاقه‌مند به فراگیری آموزش غواصی هستند ضمن این که از ظرفیت دریای خزر در این بخش تاکنون استفاده نشده که گام نخستین آن را با راه اندازی این مدرسه برداشتیم.

او کاهش هزینه مالی و زمان را از دیگر مزایای راه اندازی این مدرسه در نوشهر برشمرد که علاقه‌مندان رشته غواصی در شمال کشور دیگر مجبور نمی‌شوند با تحمیل هزینه‌های مالی این آموزش‌ها را در جنوب کشور فرا بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار