سه فیلم کوتاه پایان دوره در سینمای جوان مهاباد تولید شد

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد گفت: سه فیلم کوتاه پایان دوره با موضوع اجتماعی در سینمای جوان این شهرستان تولید و آماده نمایش شده است.

رحیم بایزیدی رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد گفت: فیلم کوتاه داستانی «ژینو ساید» به نویسندگی و کارگردانی «محمد حمه پور» و در مدت زمان پنج دقیقه و با موضوع مردی که نابینا شده سپس بینایی خود را به دست می‌آورد، تولید شده است.

وی اضافه کرد: تدوین، تصویر بردار «محمد حمه پور» استاد راهنما «شیلان سعدی» بازیگر «مسعود حسینی» صدابردار «صادق تالانه» منشی صحنه «روژین مولانی» در این فیلم نقش داشته‌اند.

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد ادامه داد: فیلم کوتاه داستانی «روز موعود» به نویسندگی و کارگردانی «صادق تالانه» در مدت زمان پنج دقیقه و ۱۱ ثانیه روایت جوانی است که خود را برای روز ازدواج آماده می‌کند تولید و آماده نمایش است.

وی اضافه کرد: استاد راهنمای فیلم «شیلان سعدی»، تصویر بردار «محمد حمه پور»، بازیگر «آرمان احمدی»، صدابردار «مسعود حسینی» و تدوین «روژین مولانی» از عوامل تولید هستند.

بایزیدی یادآور شد: فیلم کوتاه داستانی «نامه» به نویسندگی و کارگردانی «مسعود حسینی» در مدت زمان ۹ دقیقه و ۱۷ ثانیه روایتی مردی مسنی مبتلا به آلزایمر است.

وی گفت: بازیگران «رحیم نقده»، «ساکارفتحی»، «ایوب حسن پور» و تصویربردار و تدوین «محمد حمه پور»، استاد راهنما «شیلان سعدی»، صدابردار «صادق تالانه» و منشی صحنه «روژین مولانی» از عوامل تولید فیلم هستند.

انجمن سینمای جوانان مهاباد یکی از انجمن‌های ۶۰ گانه سینمای جوانان در ایران است که از سال ۱۳۶۶ در این شهرستان راه‌اندازی شد و تاکنون به بیش از سه هزار هنرجو در رشته‌های مختلف فیلم‌سازی، تدوین، عکاسی و ... آموزش دیده‌اند و هم‌اکنون دارای ۱۰۰ نفر عضو فعال است.

مهاباد در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.