نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان:

سازمان استاندارد نگاهی مسوولانه نسبت به سلامت مردم داشته باشد

امام جمعه زاهدان گفت: سازمان استاندارد با ارزیابی سلامت کالا و خوراکی‌های وارداتی و نظارت بر کیفیت کالا‌های صادراتی عامل تامین سلامت مردم وحفظ آبروی کشور باشد.

حجت الاسلام مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان   در دیدار مدیرکل و جمعی از معاونین اداره کل استاندار استان ضمن اشاره به نقش مهم استاندارد در حوزه تامین سلامت مردم و حفظ آبروی کشور اظهارکرد: ایمنی و سلامت مردم یکی از مهمترین وظایف سازمان استاندارد به شمار می‌رود و این مجموعه باید با ارزیابی سلامت کالا و خوراکی‌های وارداتی نگاهی مسئولانه نسبت به تامین امنیت و سلامت مردم داشته باشد.

امام جمعه زاهدان افزود: سازمان استاندارد باید با نظارت بر کیفیت کالا‌های تولید داخل قبل از صادرات آن به سایر کشور‌های منطقه عامل حفظ آبروی کشور باشد.

وی مراقبت از سلامت نیرو‌های مجموعه استاندار را خواستار شد و عنوان کرد: تحفظ بر سلامت نیرو‌ها دشوار است و در این راستا شعار‌های زیادی شنیده می‌شود، اما باید دید در مقام عمل چه کرده‌ایم.

همچنین در ابتدای این دیدار مهدی شهرکی مدیرکل استاندارد سیستان و بلوچستان نیز به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مجموعه پرداخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار