انصاری:

مطالبه‌گران بازوان مسئولان هستند

فرماندار شهرستان فراشبند گفت: مطالبه‌گری راهی است برای توسعه و پیشرفت شهرستان و مطالبه‌گران بازوانی هستند که برای پیشبرد اهداف به کمک مسئولان می‌آیند.

روح‌الله انصاری در مجمع مطالبه‌گران شهرستان فراشبند گفت: امیدواریم پرچم مطالبه گری در شهرستان فراشبند افراشته شود، این ظرفیت بالقوه را غنیمت می‌شماریم و تا حصول نتایج مطالبه‌گری‌ها در کنار شما هستیم.

او گفت: خود من نیز از روز اول به عنوان یک مطالبه‌گر فعالیت خود را شروع کردم، برای پیشرفت شهرستان نیز باید تمام مردم به کمک ما بیایند.

فرماندار فراشبند گفت: در حوزه‌های مختلف باید مطالبه‌گری انجام شود، حوزه زیست محیطی که به دلیل کمبود آب شغل اصلی مردم یعنی کشاورزی به خطر افتاده است به جد باید پیگیری شود.

او گفت: همیشه با سعه صدر به مطالبات گروه‌های مردمی گوش سپردیم و آن‌ها را سرلوحه کار خود قرار دادیم ک موجب فعالیت‌ها و اقدامات موثری در این شهرستان شده است.

مطالبه‌گری نشانه زنده بودن جامعه است

حسین کشتکار دبیر مجمع مطالبه‌گران فارس نیز گفت: دولت فعلی به سمت مردمی سازی رفته است و تا زمانی که مردم مطالبه‌گر هستند یعنی در جامعه امید وجود دارد و جامعه همچنان زنده است.

او گفت: با شناختی که از اهالی فراشبند داریم، مردمی مطالبه‌گر هستند و در راستای تحقق عدالت همیشه تلاش می‌کنند.

دبیر مجمع مطالبه‌گران فارس با معرفی سازوکار این مجمع گفت: یکی از اهداف مجمع مطالبه‌گران فارس ایجاد هم افزایی و همدلی میان کل مطالبه‌گران استان می‌باشد، چرا که این هم‌افزایی برای تسریع در پیشبرد اهداف و تسریع در نتیجه‌گیری مطالبات لازم می‌باشد.

کشتکار گفت: یکی از فعالیت‌های این مجمع ایجاد کارگرو‌های تخصصی می‌باشد که نیرو‌های متخصص هر مشکلی را به صورت جزئی پیش برند که در این مرحله به مدت سه روز مجامع مطالبه‌گران شهرستان‌های فراشبند، فیروزاباد، اوز، مهر، خنج، گراش و جویم برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار