ضرورت تکمیل جاده چهارخطه بروجن به مبارکه

فرماندار بروجن با اشاره به لزوم ارتقای محور‌های ارتباطی این شهرستان گفت: تکمیل جاده چهارخطه بروجن به مبارکه اصفهان از خواسته‌های اصلی مردم و جزو دغدغه‌های مسوولان در این منطقه است.

فتاح کرمی در حاشیه سومین همایش منطقه‌ای آموزش انتخابات در نشستی با فرماندار مبارکه اصفهان گفت: تلاش برای تکمیل و بهره‌برداری از جاده چهارخطه بروجن به مبارکه تا سال آینده از اولویت‌های مسوولان چهارمحال و بختیاری و شهرستان بروجن است.

وی با اشاره به نقش و جایگاه ویژه جاده بروجن به مبارکه اصفهان در ترانزیت بار، کالا‌های صادراتی و مسافر از فلات مرکزی کشور به بنادر و پایانه‌های جنوب‌غرب و جنوب، افزود: ارتقای ایمنی و حذف نقاط حادثه‌خیز این محور ارتباطی جزو اولویت‌های مهم مسوولان شهرستان بروجن به‌شمار می‌رود.

کرمی تصریح کرد: در همین راستا و به‌منظور پاسخ‌گویی به مطالبه‌های مردمی و پیشگیری از تصادفات منجر به جرح و فوت در جاده بروجن به مبارکه اصفهان باید در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به بهسازی و ایمن‌سازی این جاده اقدام کرد.


بیشتر بخوانید


وی با تشکر از اقدام‌های انجام شده در استان همجوار به‌منظور تکمیل جاده چهارخطه بروجن به مبارکه اصفهان یادآور شد: تسریع در تکمیل این طرح مهم جاده‌ای باعث کاهش تصادفات و افزایش ایمنی رانندگان در این جاده شریانی می‌شود.

فرماندار مبارکه اصفهان نیز در خصوص بهسازی محور بروجن به مبارکه گفت: عملیات بهسازی و لکه‌گیری این مسیر به طول ۴۰ کیلومتر انجام می‌شود.

علیرضا حسینی تاکید کرد: در همین راستا مراحل انجام مناقصه، انتخاب پیمانکار و امضای قرارداد این طرح انجام شده و در مرحله ابلاغ قرارداد است که تا پایان ماه جاری عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی افزود: به‌منظور تکمیل طرح چهارخطه بروجن به مبارکه اصفهان به‌طول ۲۴ کیلومتر، تاکنون افزون بر ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است و امسال ۱۲ کیلومتر از این جاده زیر بار ترافیک می‌رود.

حسینی به پیگیری‌های انجام شده برای تخصیص اعتبار این طرح اشاره و تصریح کرد: قطعات باقی‌مانده جاده چهارخطه بروجن به مبارکه اصفهان تا پایان سال آینده تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۳:۴۴ ۱۵ تير ۱۴۰۲
این چهار خطه ارتباط دو شهر زیبا و خوب مبارکه و بروجن را با ایمنی و سرعت بیشتری بهم نزدیک خواهد ساخت
به امید ساخت شتابان و هر چه ایمن و بهتر این مسیر از طرف هر دو شهرداری و فولادهای دو شهرستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۱۵ تير ۱۴۰۲
خوب جاهایی که جزو استان مجاورند خود استان همسایه باید برای ایمنی راه‌هایش تلاش کند و استان چهارمحال و بختیاری باید بیشتر مسیرهای شهرستانها و مسیرهای ترانزیتی خود را بسازد
آخرین اخبار