دیدار مردم با نماینده ولی فقیه و آیت الله آل هاشم

مردم تبریز و استان آذربایجان شرقی امروز همزمان با عید سعید غدیر خم به دیدار سادات به ویژه ایت الله سید محمدتقی آل هاشم از علما و سادات بزرگ تبریز و حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز و رفتند.

بر اساس یک سنت دیرینه؛ مردم استان آذربایجان‌شرقی و تبریز همزمان با عید غدیر به خانه سادات رفته و با تبریک چنین روز خجسته‌ای، اجداد طاهرین سید اولاد پیامبران را تکریم می‌کنند.
مردم تبریز هم امروز به خانه سادات رفتند تا عید بزرگ سیادت و ولایت را به آن‌ها تبریک بگویند؛یکی از بزرگترین برنامه‌های بازدید مربوط به خانه پدری امام جمعه تبریز است.
گروه‌هایی از مردم تبریز امروز جمعه با آیت الله سید محمدتقی آل هاشم روحانی ممتاز و از علما و سادات بزرگ تبریز و نیز حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز دیدار کردند.
گفتنی است، از صبح امروز در خانه این سید بزرگوار به روی عموم مردم گشوده شده بود و جالب‌تر این‌که فقیر و غنی، مسؤول و غیرمسئول امروز کنار هم نشستند و عید غدیر را در خانه پدری امام جمعه تبریز جشن گرفتند و عقد اخوت خوانند.
این دیدار همه ساله همزمان با عید سعید غدیر خم در منزل شخصی آیت الله آل هاشم بدون تشریفات و به صورت ساده و مردمی برگزار می‌شود.

برچسب ها: سادات ، عید غدیر خم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار