رسانه‌های صهیونیستی:

افزایش قدرت حزب الله در ۱۷ سال گذشته بزرگ‌ترین شکست برای اسرائیل است

رسانه‌های صهیونیستی افزایش قدرت حزب الله را بزرگ‌ترین شکست برای این رژیم طی ۱۷ سال گذشته می‌دانند.

برخی رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند افزایش قدرت حزب الله در طول هفده سال، بزرگ‌ترین شکست در اسرائیل است و هنوز کسی برای آن چاره جویی نکرده است، این در حالی است که تل آویو در زمینه بازدارندگی و فرسوده شدن قدرت خود با نقطه عطف راهبردی رو به رو است.

رسانه‌های اسرائیلی افزودند احتمال اولویت جنگ افزایش یافته است و طبق گزارش سرویس اطلاعات نظامی اسرائیل، از سال ۲۰۰۶ این احتمال بنا به علل فراوانی از جمله ضعف رابطه میان واشنگتن و تل آویو و درگیری‌های داخلی در سایه تهدیدات خارجی _ به ویژه شرایطی که اسرائیل در بسیاری از جبهه‌ها در این هفته با آن رو به رو شد _ دربالاترین سطح خود قرار دارد.

به گزارش روزنامه صهیونیستی یدیعوت احارونوت، برای اسرائیل تجربه‌ای خواهد بود که از قبل با آن رو به رو نشده است. شکاف ایجاد شده برای طرف مقابل، کاملا آشکار است و او از آن بهره برداری می‌کند. این شکاف یک شبه ایجاد نشده، بلکه در طول بیش از یک دهه ایجاد شده است. ما در زمان سرنوشت سازی قرار داریم و نصرالله می‌داند و مطالعه می‌کند و متوجه است چه زمانی پدافند لیزری برای رهگیری موشک‌ها وارد عمل می‌شود. او از تعداد سامانه‌های دفاعی هم اطلاع دارد. وی سرویس اطلاعاتی در اختیار دارد و همه چیز عیان است. افزایش قدرت حزب الله در طول هفده سال، بزرگ‌ترین شکست در اسرائیل است که هنوز کسی برای آن چاره‌ای نیافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار