پیام شورای اسلامی شهر شیراز در اقدام مقتدرانه اداره کل اطلاعات و دادگستری فارس

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در پیامی از اقدام مقتدرانه اداره کل اطلاعات استان فارس از به دام انداختن و دادگستری استان فارس از محاکمه و مجازات دو عامل حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) تشکر و قدردانی کرد.

مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در پیامی از اقدام مقتدرانه اداره کل اطلاعات استان فارس از به دام انداختن و دادگستری استان فارس از محاکمه و مجازات دو عامل حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) تشکر و قدردانی کرد.

در متن پیام رئیس شورای اسلامی شهر شیراز چنین آمده است:

باسمه تعالی

وَ سَیَعلَمُ الذینَ ظَلَمُوا اَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُون (شعرا: ۲۲۷)

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ علیه‌السلام این حادثه تلخ را موجب داغدار شدن دلها، اما ماندنی در تاریخ ایران خواندند و با تأکید بر رسوا شدن دست‌های پشت پرده این خباثت یعنی امریکایی‌های کینه توز و بوجود آورنده داعش، خاطرنشان کردند: دستگاه‌های فرهنگی و هنری باید این حادثه با عظمت را همچون قضیه عاشورا و سایر مسائل تاریخی مورد توجه قرار دهند و به آیندگان منتقل کنند.

این شرارت، قطعا بی‌پاسخ نماند و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی با شناسایی عقبه‌های این جنایت کور، به آمران و طراحان آن پاسخ پشیمان‌کننده و عبرت‌آموزی دادندو با اقدام اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان در اطلاعات سپاه استان فارس، عاملان این حادثه دستگیر و حکم اعدام دو تن از عاملان حمله تروریستی پیش از طلوع خورشید ۱۷ تیرماه ۱۴۰۲ در حوالی محل این حمله تروریستی و در خیابان مجاور این حرم مطهر اجرا شد. اینجانب از اقدام مقتدرانه اداره کل اطلاعات و دادگستری استان فارس در دستگیری و مجازات سرکرده گروهک تروریستی تشکر و قدردانی نموده و آن را نشانه اقتدار و صلابت جامعه اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران می‌داند.

بی شک دشمنان ایران، انتقام استیصال و به سنگ خوردن تیرهایشان در ایجاد انشقاق در صفوف متحد ملت و پیشرفت کشور را گرفتند و در نهایت این ۲ فرد تروریست نقش داشته در حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) که منجر به کشته و زخمی شدن ده‌ها فرد بی‌گناه از زن و مرد و کودک گرفته تا پیرمرد و پیرزن شدند نتوانستند طلوع خورشید ۱۷ تیرماه ۱۴۰۲ را نظاره‌گر باشند و در ملأ عام و با حضور دادستان مرکز فارس و شماری از مسئولان قضایی و انتظامی و جمعی از مردم و خانواده‌های قربانیان حکم قصاص آنان اجرا شد و موجب خرسندی امام زمان (عج) و خانواده‌های این شهدا گردید.

این نوید را به شما خانواده‌های معظم شهدا می‌دهم که امروز به خاطر ایستادگی شما و به فضل الهی نام امام زمان (عج) در جهان می‌درخشد و دل‌ها به او معطوف شده و همه بزرگان و اهل اندیشه نیز به این نتیجه رسیده‌اند که هیچ‌چیز جز حکومت جهانی امام عصر (عج) دوای درد‌های جامعه بشری نیست.

این‌جانب ضمن عرض تسلیت دوباره به حضرت، ولی اللَّه الاعظم (روحی‌فداه) و به خانواده‌هایی که عزیزانشان قربانی خباثت و جنایت دشمنان شده‌اند و به همه‌ی ملت شجاع و بزرگ و استوار ایران اسلامی درخواست علّو درجات برای شهدای این فاجعه‌ی جانسوز دارم. یقینا آتش خشم و انتقام ملت بصیر، هوشمند و همیشه در صحنه ایران که توطئه اغتشاشات و آشوبگری‌های اخیر دشمن را در مسیر میرایی قرار داده و با سلب شادمانی از اردوگاه شیطان آنان را مایوس و ناامید ساخته است، سرانجام دامان خفاشان خونخوار را خواهد گرفت و به سزای اعمال ننگین خود خواهد رساند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار