پا گذاشتن مسئولان بر پدال سرعت برای حل مشکلات عشایر

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه‌های عشایری خراسان جنوبی باید با سرعت بیشتری پیگیری شود.

نخعی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی طی بازدید از مناطق عشایری نهبندان گفت: ریزگرد‌ها مشکلات عدیده‌ای را برای مردم عشایری و شهرستان نهبندان به وجود آورده بودند.

او با بیان اینکه راه ارتباطی و آب شرب هم از مشکلات جدیدی مردم در این مناطق بود، افزود: فاز سوم پروژه آبرسانی به منطقه عشایری خواجه منجیکوه متاسفانه با پیگیری‌های مستمری که داشتیم هنوز عملیات اجرایی آن آغاز نشده است.

نماینده مردم شهرستان نهبندان و سربیشه گفت: بسیاری از مناطق عشایری خواجه منجیکوه برای تامین آب شرب با مشکل مواجه هستند، که اجرای هرچه زودتر این پروژه می‌تواند به تامین آب شرب پایدار که درخواست چندین ساله مردم است، کمک کند.

نخعی بیان کرد: جاده خاکک به چاه عباس اردونی با توجه به پیگیری انجام شده و اعتباری که گرفته شد هنوز اجرایی نشده است.

او با بیان اینکه متاسفانه هنوز برای عملیات اجرایی مسیر ارتباطی منطقه عشایری کوه لوله هم اقدام خاصی انجا نشده است، افزود: حضور مردم در مناطق مرزی مناطق عشایری که با قناعت کامل زندگی می‌کنند امنیت آفرین است.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه یادآور شد: پروژه‌های عشایری خراسان جنوبی باید با سرعت بیشتری پیگیری شود.

به گفته او حضور مستمر مردم در مناطق مرزی و عشایری نیازمند حل مشکلات آن‌ها است تا سبب دلگرمی آن‌ها شده است.

نخعی از استاندار خراسان جنوبی و مسئولان خواست که مشکلات مردم در این مناطق به صورت جدی‌تر دنبال شود، و برای حل آن به دستگاه‌های اجرایی دستور دهند.

او با بیان اینکه اگر خواهان حضور مردم در مناطق مرزی و عشایری هستیم باید مشکلات آن‌ها احصا شود، گفت: انتظار ما از مسئولان حل مشکلات مردم در این مناطق با سرعت بیشتر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار