دستگیری سارق طلاجات منازل در میانه

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان میانه از شناسایی و دستگیری سارق طلاجات منازل و کشف چهار فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رفیعی با اشاره به اینکه مشارکت مردم و دستگاه‌ها و همکاری آن‌ها با مجموعه انتظامی برای کاهش وقوع سرقت امری ضروری است اظهار کرد: با رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی و همچنین توجه به هشدار‌های پلیس می‌توان از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کرد.

 وی ادامه داد: در پی وقوع چند فقره سرقت طلاجات از منازل در سطح شهرستان میانه بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

 این مقام انتظامی بیان کرد: سرانجام کارآگاهان پلیس آگاهی با رصد هوشمندانه و استفاده از تجهیزات ارتباطی مخفیگاه این سارق را در تهران شناسایی و طی هماهنگی و اخذ نیابت قضایی در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ  رفیعی با اشاره به اعتراف متهم به چهار فقره سرقت طلاجات و جواهرات از منازل مردم گفت: برابر اعلام کارشناسان امر ارزش اموال مسروقه بیش از ۲۰میلیارد ریال برآورد شد.

 وی خاطرنشان کرد: یکی از اصلی‌ترین و مهمترین اولویت‌های پلیس برخورد با جرایم به خصوص سرقت و پیشگیری از وقوع آن است که این مهم با تلاش شبانه‌روزی کارکنان مجموعه انتظامی به جد دنبال می‌شود و به شهروندان تاکید می‌شود کمد اتاق خواب مکان امنی برای نگهداری زیور آلات نیست و شهروندانی که قصد نگهداری طلا، ارز و یا اموال با ارزش کوچک را در منزل خود دارند حتما این اموال را در گاو صندوق‌هایی که قابلیت حمل به آسانی را ندارند و یا صندوق امانات بانک‌ها نگهداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار