گره گشایی از نیازمندان در طرح محله مهدوی

حل مشکلات مردم و رسیدگی به امور نیازمندان باید مورد توجه مجریان طرح محله مهدوی باشد

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده، ولی فقیه درمازندران در نشست با ائمه جمعه و جماعات محلات مهدوی شرق استان با بیان اینکه اگر قرار است محلات به عنوان محله مهدوی نامگذاری شوند باید متناسب با این نام و در تراز این نام باشد، گفت: باید مازندران در حوزه‌های مختلف دینی، فرهنگی، اقتصادی و کشاورزی رشد پیدا کند.

او افزود: کار فرهنگی در مساجد نیازمند جهاد تبلیغ و تبیین است و ارکان مسجد در طرح محله مهدوی برای کار فرهنگی و تربیتی باید چشم انداز داشته باشند.

امام جمعه ساری با ابراز گلایه مندی از اینکه برگزاری نماز جماعت در برخی مساجد استان مورد توجه نیست، افزود: در طرح محله مهدوی علاوه بر اینکه برای مقولاتی مانند امنیت و سلامت محله کار می‌شود باید به اقامه نماز جماعت و قرائت ادعیه‌ها توجه ویژه شود

نماینده ولی فقیه درمازندران ادامه داد: رسیدگی به امور نیازمندان باید مورد توجه مجریان طرح محله مهدوی باشد

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه کار فرهنگی در محلات نیازمند پشتوانه‌های مردمی و قانونی است، افزود: شورای فرهنگ عمومی و امربه معروف و نهی از منکر پشتوانه قانونی دارند و باید برای انجام کار فرهنگی در محلات از ظرفیت این شورا‌ها بهره گرفته شود.

او افزود: تقویت ایمان، امید، وحدت و معنویت جامعه اسلامی باید مورد توجه مجریان محله مهدوی باشد و ائمه مساجد نیز حضور منسجم در بین مردم محل داشته باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.