۳۰ هزار متر کفپوش در معابر خنافره اجرا می‌شود

شهردار خنافره گفت: ۳۰ هزار متر کفپوش در معابر این شهر اجرا می‌شود.

ناصری خالدی شهردار خنافره با بیان اینکه حقوق کارگران خط قرمز من است، گفت: حقوق کارگران شهرداری تقریبا به روز شده است و برای اولین بار در روز کارگر از ۵۲ کارگر تقدیر شد.

او افزود: برای عید غدیر نیز هدایایی تقدیم همه کارگران شد و در مجموعه شهرداری هیچگونه تبعیضی قابل قبول نیست، در توزیع هدایا شهردار و کارگر فرقی ندارند.

شهردار خنافره  در خصوص بدهی شهرداری خنافره گفت: حدود دو ماه پیش، بدهی شهرداری ۳۰ میلیارد تومان بود، اما اکنون این مبلغ تقرییا به ۱۵ میلیارد تومان رسید که این حاصل پیگیری‌های مداوم در این دو ماه گذشته است.

آقای  خالدی در خصوص پروژه‌های شهرداری افزود: مناقصات پروژه فاز ۲ که شامل زیرسازی، جدول کاری، تعریض جاده و آسفالت از محدوده سالمی ۲ تا ابتدای مسیر منصوری، انجام شده و در ابتدای مردادماه ان شاءالله کار شروع خواهد شد.

او  ادامه داد: مناقصه زیرسازی، جدول کاری و آسفالت معابر فرعی (۴۵خیابان) در سامانه ستاد اعلام شده است و پس از مشخص شدن نتایج کار آن نیز در مرداد ماه شروع خواهد شد.

شهردار خنافره همچنین از اجرای ۳۰ هزار متر کفپوش خبر داد و گفت: کفپوش‌ها خریداری شده است و روز شنبه مناقصه آن در سامانه ستاد اعلام  و پس از مشخص شدن برنده کار آن نیز شروع می‌شود.

آقای خالدی در خصوص روشنایی بلوار اصلی شهر خنافره گفت: پیگیری‌هایی که در این خصوص داشتیم و خوشبختانه با همکاری مدیرعامل شرکت برق استان خوزستان، امروز ۶۰ چراغ برای خیابان اصلی شهر خنافره تحویل گرفتیم و همچنین توسعه شبکه برق شهر خنافره نیز در دستور کار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.