خدمات دهی به حدود ۴۰هزار نفر در بیمارستان فوق تخصصی الزهرا(س) زاهدان

رئیس بیمارستان فوق تخصصی الزهرا(س) زاهدان گفت: در سه ماه اول امسال به ۳۹ هزار و ۵۳۰ نفر در بیمارستان فوق تخصصی الزهرا(س) زاهدان خدمات ارائه شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد بیشتر است.

  علیرضا مالکی گفت: پس از کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی چشم پزشکی و گوش و حلق و بینی، واحد بینایی سنجی بیشترین تعداد مراجعه کننده را دارد به گونه ای که در طول مدت سه ماه به ۱۴ هزار و ۳۹۸ نفر در این واحد خدمات ارائه شد.

وی بیان کرد: با توجه به تسهیل نوبت دهی در این واحد، مراجعین بینایی سنجی نسبت به سال گذشته ۳۴ درصد اضافه شدند.

دکتر مالکی با اشاره به ارائه خدمات پاراکلینیک توسط همکاران متبحر، دستگاه های پیشرفته و هزینه تمام شده ای بسیار کمتر از بخش خصوصی، تصریح کرد: برای ۲ هزار و ۵۸۷ نفر در طول مدت سه ماه،  تصویربرداری از اجزای چشم( OCT) انجام شده که نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ۱۰۰ درصد رشد داشته ایم.

وی گفت: در این مدت ۶ هزار و ۵۵۰ نفر به اورژانس چشم پزشکی مراجعه کردند که هزار و ۲۹۹ نفر بیشتر از سال گذشته است.

وی همچنین از افزایش ۵۰ درصدی مراجعین اصلاح دید خبر داد و گفت: خداوند را شاکریم که همچنان در تأمین بهترین تکنولوژی درمان بیماری های چشمی، در استان سرآمد هستیم.

خانم مریم خورسندی مدیر داخلی بیمارستان فوق تخصصی الزهرا(س) زاهدان گفت: اگر چه تعداد کادر تخصصی و فوق تخصصی و دستیاران بیمارستان تقریباً ثابت است اما با توجه به افزایش تجهیزات تشخیصی و درمانی، ارائه خدمات به ازای هر نفر،  در حال افزایش است و این به معنای افزایش بار کاری تمامی پرسنل در حوزه های اداری و درمانی‌ست.  

وی تاکید کرد: خط قرمز همه ما در ارائه خدمات به بیماران، تامین رضایتمندی آنان و ارائه خدمات به موقع و کاهش معطلی است که برای هر بخش برنامه ریزی های مقتضی انجام شده و با توجه به امکانات و مقتضیات بیمارستان، در حال اجراست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار