برگزاری سومین رویداد تخصصی نورا حجاب در مجموعه فرهنگی‌تاریخی نیاوران

سومین رویداد تخصصی نورا حجاب به‌منظور حمایت از تولیدکنندگان ،در مجموعه فرهنگی‌تاریخی نیاوران برگزار می‌­شود.

سومین رویداد تخصصی نورا حجاب به‌منظور حمایت از تولیدکنندگان به ویژه پوشاک ایرانی‌اسلامی، ایجاد اشتغال، توسعه همه‌جانبه و رونق تولید به همت مرکز مقاومت بسیج وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در مجموعه فرهنگی‌تاریخی نیاوران برگزار می‌­شود.

نرگس بامداد مدیرعامل موسسه نواندیشان راه حجاب (نورا حجاب) درباره این رویداد گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه حمایت از کارآفرینی و گسترش تولید فراهم کردن زمینه مناسب برای عرضه محصولات تولید شده توسط کارآفرینان و تولیدکنندگان به ویژه بانوان، فرهنگ‌سازی و ذائقه‌سازی در زمینه پوشاک، شبکه‌سازی و ایجاد ارتباط بین افراد و مجموعه­‌های مختلف فعال در زمینه پوشاک، آموزش تولیدکنندگان به‌منظور ارتقای سطح علمی­‌شان و افزایش کیفیت محصولات و فروش، وارد کردن صنایع‌دستی ایرانی به صنعت پوشاک، عرضه چادر و محصولات باحجاب با قیمت مناسب و ویترین ملی برای نمایش آثار فاخر برتر است.

او ادامه داد: موسسه نواندیشان راه حجاب طی سالیان متمادی تجارب ارزنده‌ای در زمینه اجرای رویداد‌های تخصصی مد و لباس از جمله نخستین شرکت خلاق در طراحی و تولید پوشش اسلامی کشور، رتبه یک کشوری طراحی چادر، رتبه یک کشوری پوشش سر، دارای دو تندیس سیمرغ بلورین جشنواره فجر و تنها برند حجاب حاضر در کنگره بین‌المللی زنان تاثیرگذار دارد.

برگزاری سومین رویداد تخصصی نورا حجاب در مجموعه فرهنگی‌تاریخی نیاوران

بامداد برگزاری این رویداد‌های تخصصی را عاملی مناسب برای تبادل فرهنگی، ارتقای دانش اقتصادی، شبکه‌سازی، ارتباطات B۲B و B۲C، فروش محصولات و تقوی تولید و کارآفرینی، توسعه صنعت گردشگری، وارد کردن صنایع‌دستی به صنعت حجاب و پوشاک و ... بیان کرد.

این رویداد تخصصی به همت مرکز مقاومت بسیج وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از ۲۱ تا ۲۳ تیر ماه در مجموعه تاریخی و فرهنگی نیاوران برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار