در خواست بخشودگی غیر حضوری جرائم حق بیمه کارفرمایان تا پایان مرداد

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت: کارفرمایان تا پایان مرداد می‌توانند بصورت غیر حضوری بخشودگی جرائم حق بیمه را درخواست کنند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه ۱۱۰ هزار کارگاه زیر پوشش تأمین اجتماعی این استان است گفت: کارفرمایان کارگاه‌های کوچک با کمتر از ۵۰ نیروی کار و کارگاه‌های متوسط بین ۵۰ تا ۱۰۰ کارگر می‌توانند از طریق پایگاه الکترونیکی tamin.ir یا نرم افزار کاربردی «تأمین من» درخواست بخشودگی جرائم کنند.


مرتضی حاجی کاظمی افزود: کارفرمایان درخواست کننده اگر حق بیمه خود را یک جا یا حداکثر ۱۲ ماه پرداخت کنند، جرائم آن‌ها به طور کامل بخشیده می‌شود و اگر در ۳۶ قسط، تقسیط کنند، قسمتی از جرائمشان بخشیده می‌شود.


او با اشاره به اینکه بیش از ۶۸ درصد جمعیت استان اصفهان زیر پوشش تأمین اجتماعی هستند گفت: از این تعداد که حدود سه میلیون و ۷۰۰ نفر را شامل می‌شوند بیش از دو میلیون و ۹۹۸ هزار نفر بیمه شده و افراد تبعه و ۷۰۶ هزار نفر نیز مستمری بگیر هستند.


حاجی کاظمی اضافه کرد: تعداد بیمه شدگان تأمین اجتماعی امسال در استان اصفهان در مقایسه با پارسال، دو درصد افزایش داشته اند، ولی شیب افزایشی تعداد مستمری گیران چشمگیر است و آمار ۳۷۰ هزار مستمری بگیر الان ۳۹۰ هزار نفر شده اند.


او افزود: هم اکنون بیش از ۱۵ هزار بیمه بگیر بیکاری در استان اصفهان داریم.


مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت: بسیاری از خدمات تأمین اجتماعی که در حدود ۴۰ خدمت می‌شود، غیرحضوری و هوشمند شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.