رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر داد:

تصویب مواد مربوط به روان سازی محیط کسب و کار در جلسه کمیسیون تلفیق مجلس

منظور گفت: در زمینه روان کردن محیط کسب و کار مواردی در لایحه دولت پیشنهاد شده بود که امروز توسط نمایندگان کمیسیون تلفیق با اصلاحاتی به تصویب رسید.

داود منظور در حاشیه جلسه عصر امروز کمیسیون تلفیق لایحه برنامه پنج ساله هفتم گفت:کمیسیون امروز وارد بررسی مواد لایحه برنامه هفتم شد. فصل نخست لایحه برنامه هفتم به رشد اقتصادی اشاره دارد، با توجه به اینکه یک دوره کم رشدی را در دهه گذشته پشت سر گذاشتیم لذا این فصل یکی از مهمترین محور‌های برنامه هفتم است.

منظور با بیان اینکه تاکنون دو موضوع مهم در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفته است، ادامه داد: نخست موضوع تجهیز منابع است تا مشخص شود که ما چگونه می‌توانیم رشد ۸ درصدی را در ۵ سال آینده تامین مالی کنیم؛ لذا در کنار ظرفیت‌های که در قوانین پایه وجود دارد، در این بخش هم تمهیداتی اندیشده شده تا فرآیند تامین مالی تسهیل شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به بررسی بهبود و اصلاح محیط کسب و کار بیان کرد: در این بخش هم مواد نسبتا مهمی برای روان کردن محیط کسب و کار در لایحه دولت پیشنهاد شد که امروز توسط نمایندگان محترم مورد رسیدگی قرار گرفته و با اصلاحاتی به تصویب رسید. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار