فراخوان تولید محتوای آموزشی در خصوص جوانی جمعیت

نهضت سوادآموزی خراسان جنوبی برای تولید محتوای آموزشی در خصوص جوانی جمعیت فراخوان منتشر کرد.

 

احمدنژاد معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: فراخوان تولید محتوای آموزشی با هدف ترویج فرهنگ جوانی جمعیت و بررسی چالش‌های کاهش جمعیت، منتشر شده است.

او افزود: سازمان نهضت سوادآموزی در نظر دارد با مشارکت مولفان، پژوهشگران، صاحب نظران و علاقه‌مندان استانی، محتوای آموزشی غنی و متنوع سوادآموزی را بومی سازی کند.


بیشتر بخوانید


احمدنژاد بیان کرد: تهیه، تدوین، تولید و انتشار کتاب‌های بومی- محلی، ساده، متنوع، داستانی، مهارت محور و در چارچوب ویژگی‌های کتب آموزش بزرگسالان، ویژه‌ دوره تحکیم سواد با موضوع جوانی جمعیت و با مشارکت مولفان، پژوهشگران، علاقه‌مندان وصاحب نظران استانی، از دیگر اهداف این فراخوان به شمار می‌رود.

دبیر کارگروه بهبود کیفیت سوادآموزی آموزش و پرورش استان با اشاره به دغدغه‌های رهبر فرزانه انقلاب در خصوص جوانی جمعیت و تحکیم بنیان خانواده عنوان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند محتوا‌های خود را بر اساس موضوعاتی نظیر تحکیم خانواده، جوانی جمعیت، ترویج ازدواج آسان، تشویق جوانان به ازدواج، فرزندآوری و فرزندپروری و ترویج سبک زندگی اسلامی-ایرانی تولید کنند.

علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، به ادارات سوادآموزی و سایت سازمان نهضت سوادآموزی به نشانی lmo.gov.ir مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.