صدور بیش از چهار هزار مجوز کسب و کار در همدان

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: در شهرستان همدان چهار هزار و ۵۰۰ مجوز صادر شده است و رتبه اول در بین همه شهرستان‌ها را داریم.

اسدالله ربانی مهر روز جمعه در جشنواره برداشت عسل شکوفه‌های الوند در جمع تولیدکنندگان عسل اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه و جشنواره کمک بزرگی به توسعه و تولید عسل است و دولت از ظرفیت بخش خصوصی در برگزاری این رویداد‌ها کمک می‌گیرد.

او ادامه داد: خوشبختانه مردم به سوی راه اندازی کسب وکار‌ها و ایجاد واحد تولیدی روی آوردند و این استقبال مردم نشانه توسعه واحد‌های تولیدی است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: دولت با تسهیل دریافت مجوزها، ارائه تسهیلات اشتغالزایی از طریق بانک‌ها به دنبال توسعه واحد‌های تولیدی است و در ۶ ماه اخیر اقدامات اثربخشی در جهت حمایت از واحد‌های تولیدی انجام شده است.

ربانی مهر با قدردانی از آقای کلوندی و جهاد کشاورزی شهرستان در برگزاری این جشنواره گفت: ایران بعد از چین و ترکیه سومین تولید کننده عسل در دنیا است و امروز عسل ایران در دنیا یک برند شناخته شده است.

او با تاکید بر اینکه در حوزه برندسازی باید بیشتر تلاش شود ابراز امیدواری کرد که عسل ایران با نام و برند داخلی در بازار‌های جهانی عرضه شود.

ربانی مهر گفت:سالانه حدود سه هزار تن عسل در استان همدان تولید می‌شود.

منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.