اعزام بیش از یک میلیون نفر به راهیان نور در سال جاری+ فیلم

رئیس سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سازمان بسیج مستضعفان از برنامه ریزی برای اعزام بیش از میلیون نفر در کشور برای حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس خبر داد.

سرهنگ مجید سوری رئیس سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سازمان بسیج مستضعفان در مراسم تجلیل از برگزار کنندگان اردو‌های راهیان نور استان قزوین گفت: بنا داریم بیش از یک میلیون نفر امسال به مناطق عملیاتی غرب، شمال غرب، جنوب و جبهه‌های میانی اعزام کنیم.

وی افزود: برای اعزام نیازمند فراهم کردن زیرساخت‌ها هستیم که این مهم در دستور کار است و سعی داریم اعزام زائرین با فراهم کردن شرایط مناسب به بهترین شکل ممکن در اردو‌ها و یادمان‌ها اتفاق بیفتد.

سرهنگ سوری اضافه کرد: امسال یکی از نگاه‌های ویژه به سفر راهیان نور بحث ارزان‌سازی اردو‌ها است تا حجم بیشتری زائر در این یادمان‌ها داشته باشیم.

رئیس سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سازمان بسیج مستضعفان گفت: تولید محتوای مناسب ویژه‌ی اردو‌های راهیان نور یکی دیگر از دغدغه‌های این سازمان در بزرگترین رزمایش فرهنگی است.

 سرهنگ سوری بیان کرد: در سال گذشته زمینه حضور با خودرو‌های شخصی در این مناطق فراهم شد که استان قزوین در بحث راهیان نور به ویژه خانوادگی و خودرو شخصی جزو استان‌های پیشرو بود و امسال هم بر اساس برنامه ریزی هم در سطح استانی و کشوری زمینه حضور این افراد در یادمان‌ها فراهم می‌شود.

 رئیس سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سازمان بسیج مستضعفان گفت: پیش از این اردو‌های راهیان نور در سطح دانش آموزی و دانشجویی برگزار می‌شد، اما تصمیم بر این است که راهیان نور با حضور قشر‌های مختلف جامعه به صورت هدفمند و نظام‌مند با مرکزیت استانی برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.