۴ ورزشکار البرزی آماده مسابقات جهانی هان مادانگ ۲۰۲۳ کره جنوبی شدند

روابط عمومی هیات تکواندوی استان البرز اعلام کرد: چهار ورزشکار البرزی به هفدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی هان مادانگ جهان که در سال ۲۰۲۳ به میزبانی کشور کره جنوبی اعزام خواهند شد.

روابط عمومی هیات تکواندو استان البرز، تیم ملی هان مادانگ روز سه شنبه ۲۷ تیرماه برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی جهان به میزبانی کشور کره تهران را به مقصد این کشور ترک خواهد کرد.

 تیم ملی هان مادانگ متشکل از ۱۸ ملی پوش آقا و ۱۱ خانم تمرینات خود را به صورت دوره‌ای در فدراسیون تکواندو برگزار می‌کند ضمن اینکه روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه خانه تکواندو استان میزبان ملی پوشان استان‌های تهران و البرز بود و اعضاء تیم به تمرین و مرور آیتم‌های مختلف پرداختند.

جلال اقدم، اکبر غفاری، هادی رجبی و نیلوفر فراهانی به عنوان چهار نماینده استان البرز به هفدهمین دوره این رقابت‌ها که ۳۰ تیر تا ۲ مرادماه برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

مسابقات جهانی هان مادانگ معمولا با حضور ۵۶ الی ۷۶ کشور برگزار می‌گردد و تیم ملی ایران در بخش‌های قدرتی جزء مدعیان اصلی و صاحب سبک  است و در آیتم‌های سونال، جوموک، پال کیوک پا، سونال سرعتی، تیویوپ چاگی و نوپی آپ چاگی رکوردار می‌باشند.

تیم ملی هان مادانگ علاوه بر روز گذشته که اردوی تمرینی داشت در روز سه شنبه۲۷ تیرماه این اردو را برای آمادگی هر چه بیشتر نفرات اعزامی برگزار می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.