در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

طراحی سکوی خرید اثاث منزل با قابلیت واقعیت افزوده AR

مدیر اجرایی یک شرکت دانش بنیان گفت: با قابلیت شخصی سازی و واقعیت افزوده، سکوی خرید اثاث منزل به صورت آنلاین را طراحی کردیم.

محمد نصراللهی، مدیر اجرایی یک شرکت دانش بنیان گفت: سکوی طراحی شده این شرکت دانش بنیان اولین سامانه شخصی سازی طرح فرش در جهان است که به عنوان یک فروشگاه آنلاین این قابلیت را به مشتری می‌دهد که رنگ و طرح هر لایه از فرش مورد نظر خود را با سلیقه شخصی تغییر دهد.

او افزود: این سکو با به کارگیری تکنولوژی واقعیت افزوده ar امکان مشاهده و تست محصولات در فضای مورد نظر مشتری را قبل از خرید فراهم می‌کند. مشتری می‌تواند محصول مورد نظر خود را با استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده قبل از خرید در خانه یا محل مورد نظر خود به صورت مجازی تست و بعد سفارش خود را ثبت کند.

نصراللهی بیان کرد: خریدار به کمک این سکو می‌تواند تمام لایه‌های فرش مورد نظر را طبق سلیقه خود شخصی‌سازی کند تا با کمک سکو، آن فرش تا ۱۴ روز بعد آماده شود. این سکو به مشتری این امکان را می‌دهد که فرش مورد نظر خود را در ابعاد استاندارد و یا غیر متداول سفارش دهد.

مدیر اجرایی این شرکت دانش بنیان اظهار کرد: این شرکت تمامی این قابلیت‌ها را نه تنها برای فرش، بلکه برای مبلمان، پرده و تمامی دکوراسیون منزل در نظر گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار