میز خدمت ایثارگران با حضور ۴۰ مشاور وزیر در ادارات خراسان رضوی تشکیل شد

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: ۴۰ مشاور وزیر در امور ایثارگران پاسخگوی مطالبات ایثارگران شدند.

صدیقه خدیوی پیرامون معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: هشتمین سفر استانی مشاورین وزرا در امور ایثارگران نصیب مشهد شد و از امروز، دستکم ۴۰ نفر از مشاوران وزرا و روسای دستگاه‌های اجرایی کشور با حضور در ادارات کل و دستگاههای اجرایی استان خراسان رضوی، فرآیند پاسخگویی ۲ روزه به ایثارگران استان را آغاز کردند.

او افزود: در این میز خدمت مشاوران وزرا به همراه مدیران کل پاسخگوی پرسش‌ها و مطالبات ایثارگران هستند و فهرستی از حضور این مشاوران وزرا به اطلاع ایثارگران استان رسیده است.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ادامه داد: رضا رحیمی نسب، مدیر کل و دبیر مشاوران وزرا و دستگاه های اجرایی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز طی امروز و فردا به صوررت مستمر بر تشکیل و فعالیت میزهای خدمت و پاسخگویی به ایثارگران در سطح ادارات مشهد نظارت دارد.

خدیوی بیان کرد: با توجه به اینکه ممکن است چند دستگاه اجرایی زیر مجموعه یک وزارتخانه باشند، لازم است ایثارگران عزیز برای گفت وگو چهره به چهره با مشاور وزیر مربوطه در امور ایثارگران پیش از عزیمت به دستکاه اجرایی برنامه تشکیل میز خدمت را در دستگاه اجرایی مورد نظرش دریافت کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.