شورای نگهبان، با صلابـت و اقتدار در حراسـت از قانون و کیان ملی

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: شورای نگهبان به عنوان یکی از اصلی‌ترین نهاد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، همواره با صلابـت و اقتدار در حراسـت از قانون و کیان ملی است.

عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: شورای نگهبان به عنوان یکی از اصلی ترین نهادهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، همواره با صلابـت و اقتدار در حراسـت از قانون و کیان ملی و صیانـت از جامعه نظام و پاسداری از  جمهوری اسـلامی ایران نقـش آفرینی نموده اسـت.

او اظهار داشت: شورای نگهبان به فرمان معمار کبیر و آینده نگر انقلاب اسلامی تشکیل شده و از برکات نظام مقدس و مردم شریف جمهوری اسلامی ایران و از دستاورد‌ها و ثمرات عالی این انقلاب است که به منظور حفظ و حراست از اصول و قوانین شروع بکار کرد و بدرستی تا به امروز با صلابت، اقتدار و بدون جهت گیری خاص، از کیان ملی و جامعیت نظام حراست کرده است و نقش موثری در نظارت بر انتخابات و تفسیر توشیح قانون را ایفا میکند.

سیفی افزود: نهاد شورای نگهبان از عالی‌ترین ثمرات انقلاب اسلامی است و در سایه این نهاد جمهوریت و اسلامیت نظام جمهوری اسلامی قوام و استحکام می‌یابد. بیست و ششم تیرماه یادآور سالروز تشکیل نهاد شورای نگهبان؛ نهادی است که ضامن اقتدار و سلامت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بشمار می‌رود و یکی از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد روز بهزیستی و تأمین اجتماعی را نیز تبریک گفت و افزود: نامگذاری ۲۵ تیرماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز بهزیستی و تامین اجتماعی، بیانگر اهمیت جایگاه این دو نهاد حمایت گر است که به منظور تحقق عدالت اجتماعی، حفظ کرامت انسانی و ارتقاء شاخص‌های رفاه اجتماعی پدید آمدند و از ارکان مهم توسعه و پیشرفت اقتصادی و اجتماعی جامعه به شمار می‌روند.

او ادامه داد: با توجه به اینکه اقشار آسیب پذیر و کم درآمد جامعه از مخاطبان اصلی این دو سازمان محسوب می‌شوند لذا ارائه خدمات درست و به موقع، افزایش رضایت مندی آنان را در پی خواهد داشت لذا بایستی برای استمرار و تداوم اینگونه خدمات و داشتن یک جامعه ایده آل برای مردم کوشید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۵ تير ۱۴۰۲
نهاد شورای نگهبان از عالی‌ترین ثمرات انقلاب اسلامی است
آخرین اخبار