رصد رفتار‌های نمایندگان و کاندیدا‌های انتخابات مجلس

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کرمانشاه گفت : ملاک برای ما ارائه مستندات است، صرف ادعا و شکایت کافی نیست.

حجت‌الاسلام محسن مفید رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کرمانشاه امروز در نشستی خبری به مناسبت چهل و سومین سالگرد تأسیس شورای نگهبان، گفت : رفتار‌های نمایندگان و کاندیدا‌های انتخابات مجلس تحت رصد است و رفتارهایشان در تایید صلاحیت آن‌ها مؤثر است. 

وی ادامه داد: در ادعا‌هایی که در خصوص دخالت برخی نمایندگان در انتصابات مطرح می‌شود، ملاک برای ما ارائه مستندات است و صرف ادعا و شکایت در این خصوص کافی نیست. 

رییس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه گفت: اگر در بررسی‌های خود به این نتیجه برسیم که نماینده یا نمایندگانی در انتصابات دخالت می‌کند، یقینا در فرآیند بررسی و تأیید صلاحیت آنان مدنظر قرار خواهد گرفت. 

وی با تاکید بر اینکه هیچکس اجازه ندارد در هر منصبی که هست بر خلاف قانون عملی انجام دهد، افزود: با هر نوع تخلف و جرائم انتخاباتی به شدت برخورد می‌کنیم و از تمام دستگاه‌های دخیل در امر انتخابات اعم از مجریان، ناظران، دستگاه‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی و دستگاه قضایی درخواست می‌کنیم با تمام امکانات پای کار بیایند.

وی تأکید کرد: ما در شورای نگهبان حافظ و مدافع رأی مردم و انتخاب‌های آنان هستیم. 

مفید در خصوص تخلفات انتخاباتی، گفت: ما به هیچ وجه منکر برخی تخلفات در جریان انتخابات نیستیم، اما معتقدیم قسمتی از این موضوع نیز فضاسازی و بزرگنمایی است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار