پرداخت مطالبات اساتید، پزشکان و کارکنان علوم پزشکی شیراز

مطالبات اساتید، پزشکان عمومی و متخصص و کارکنان دانشگاه پرداخت می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز از پرداخت مطالبات اساتید، پزشکان عمومی و متخصص و کارکنان دانشگاه تا پایان سال ۱۴۰۱ خبر داد.
 
سید ابوالفضل هاشمی اصل گفت: میزان تاخیر در پرداختی اضافه کار و کارانه کارکنان در ابتدای آذر ۱۴۰۰ و آغاز به کار تیم مدیریتی جدید دانشگاه، ۱۵ ماه بوده است که با ۳۱ مورد پرداختی طی ۱۹ ماه، اکنون به سه ماه کاهش یافته است؛ همچنین با ۳۲ مورد پرداختی در زمینه کارانه پزشکان، ۱۷ ماه تاخیر پرداخت در آذر ۱۴۰۰، اکنون به سه ماه کاهش یافته است.

او بیشترین میزان تاخیر پرداخت‌ها را مربوط به اضافه کار شبکه‌های بهداشت و درمان، عنوان کرد: ابتدای آذر ۱۴۰۰، به میزان ۲۲ ماه بوده است و اکنون با ۳۲ مورد پرداختی، به سه ماه کاهش یافته است.

هاشمی اصل کاهش تاخیر در پرداخت در کارانه پزشکان مشارکتی عمومی از هشت ماه به یک ماه با ۲۵ مورد پرداخت طی بازه زمانی یاد شده؛ کاهش تاخیر در پرداخت اضافه کار و کارانه کارکنان اورژانس ۱۱۵ از ۱۵ ماه به سه ماه با ۳۰ مورد پرداخت؛ همچنین کاهش تاخیر در پرداخت اضافه کار و کارانه ستاد مرکزی دانشگاه و دانشکده‌ها از ۱۷ ماه به سه ماه با ۳۲ مورد پرداختی را از دیگر مصادیق پرداخت‌های دانشگاه طی ۱۹ ماه گذشته برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.