مشعل المپیاد ورزش کارگری استان یزد روشن شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از افتتاح دومین دوره المپیاد ورزش کارگری استان یزد با حضور جمعی از مسئولان خبر داد.

محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در این مراسم گفت: یکی از راهکار‌های افزایش تولید و بهبود اقتصاد کشور، داشتن نیروی انسانی سلامت، پویا و باانگیزه است.

او با بیان اینکه در اولین دوره المپیاد ورزش کارگری استان که سال ۱۴۰۰ برگزار شد، دو هزار و ۵۰۰ نفر شرکت کردند افزود: در دومین دوره المپیاد نیز هدف اصلی ما ایجاد شور و نشاط و حفظ سلامت مهمترین رکن تولید یعنی کارگران است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد ابراز امیدواری کرد تا کارفرمایان و همه دستگاه‌های مرتبط با حوزه کار و تلاش برای هر چه باشکوه برگزار شدن این المپیاد همکاری لازم را داشته باشند تا علاوه بر مشارکت حداکثری کارگران در این رویداد، گام بلندی برای افزایش بهره وری برداشته شود.

فلاحتی ادامه داد: دومین دوره المپیاد ورزش کارگری استان امسال ویژه هفت گروه جامعه هدف شامل کارگران، خانواده کارگر، همسران کارگر، فرزندان کارگر، کارگران معلول، کارگران کم بینا و نابینا و کارگران بازنشسته برنامه ریزی شده و در طول سال اجرا می‌شود.

به گفته او مسابقات ویژه کارگران شاغل در محل شرکت‌ها و بقیه گروه‌ها پس از ثبت نام علاقمندان، در زمان و مکان مشخصی برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد افزود: علاقه‌مندان به ثبت نام در این مسابقات می‌توانند به سایت مجموعه ورزشی کارگران استان به نشانی https://mvkyazd.ir/ مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار