نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی در سنندج برپا شد

نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی از امروز با حضور ۲۸ تولیدکننده مبل از استان‌های مختلف کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کردستان در سنندج گشایش یافت.

معاون امور بازرگانی توسعه و تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان در حاشیه برپایی نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی در سنندج ، گفت: در این نمایشگاه تولیدکنندگان مبل از استان‌های مختلف کشور مانند استان‌های کردستان، آذربایجان غربی، اصفهان، تهران، اراک، البرز و ... حضور دارند.

طه سمیعی با اشاره به اینکه این نمایشگاه از بیست و ششم تا سی‌ام تیر ماه سال جاری پذیرای بازدید علاقمندان است، افزود: علاقه مندان می‌توانند هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۳ از غرفه‌های دایر شده در این نمایشگاه دیدن کنند.

معاون امور بازرگانی توسعه و تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه این نمایشگاه نخستین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی طی سال جاری در استان است، اظهار داشت: در این نمایشگاه ۹ تولیدکننده از داخل و ۱۹ تولیدکننده از خارج استان محصولات خود را در قالب ۶۰ غرفه به نمایش گذاشته اند.

معاون امور بازرگانی توسعه و تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: سرویس خواب، تشک، کمد، مبل راحتی و استیل، سرویس جهیزیه عروس، صنایع چوبی، مصنوعات ام دی اف و میز ناهارخوری دکوراسیون منزل و لوستر از جمله محصولات به نمایش در آمده در این نمایشگاه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.