ارائه ۲۲۳ هزار و ۹۸۶ نفر ساعت آموزش مهارتی در روستا‌های قزوین

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای قزوین گفت: ۲۲۳ هزار و ۹۸۶ نفر ساعت آموزش مهارتی در رشته‌های مختلف در روستا‌های استان به افراد متقاضی ارائه شد.

علی طاهرخانی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای قزوین گفت: ۲۲۳ هزار و ۹۸۶ نفر ساعت آموزش مهارتی در رشته‌های مختلف طی سه ماهه امسال در روستا‌های استان به افراد متقاضی ارائه شد.

طاهرخانی افزود: آموزش‌های مهارتی یاد شده برای هزار و چهار نفر برگزار شد که ۹۱۷ نفر از آنان زن و ۸۷ نفر مرد بودند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین همچنین گفت: آموزش‌های مهارتی یاد شده در روستا‌ها متناسب با نیاز‌های بازار کار و شرایط اقتصادی مناطق روستایی به متقاضیان ارائه شده تا پس از یادگیری مهارت افراد امکان اشتغال و فعالیت در محیط روستا است.

این مسئول گفت: آموزش‌های مهارتی یاد شده به شکل رایگان از سوی مربیان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای به متقاضیان روستایی ارائه شده است.

طاهرخانی افزود: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین با همکاری بخشداری‌ها و دهیاری‌ها آمادگی برگزاری دوره‌های مهارتی را در رشته‌های مختلف و مورد نیاز روستاییان داراست.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین یادآور شد: علاوه بر آموزش‌های مهارتی که در مراکز یا کارگاه‌های ثابت دولتی پیش بینی و برگزار می‌شود، سالانه دوره‌های آموزشی این اداره کل در زندان ها، پادگان ها، روستاها، مناطق حاشیه شهر‌ها و جوار کارگاه‌ها و واحد‌های تولیدی و دانشگاه‌ها نیز تدارک و برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار