فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

امنیت پایدار در کردستان برقرار است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: به همت پاسداران و نیرو‌های سپاه، امنیت پایدار بعنوان زیرساخت تمامی فعالیت‌ها در کردستان برقرار است.

سردار امان‌الله گشتاسبی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه کردستان اظهار داشت: در مدت ۲۰ روزی که توفیق خدمت در سپاه کردستان دارم، دریافتم آحاد شیعه و سنی کردستان و نیرو‌های این استان از تواضع و اخلاص و روحیه مهمان‌نوازی برخوردارند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ابراز امیدواری کرد، در کنار مردم و سایر نیرو‌ها وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند.

سردار گشتاسبی با عنوان اینکه ما در کردستان دو ماموریت امنیت و بسیج را برعهده داریم، تصریح کرد: اولین ماموریت اساسی سپاه در کردستان برقراری امنیت است که زیرساخت تمامی برنامه‌ها و کار‌ها در استان است.

او افزود: دشمن سال‌های سال است تلاش می‌کند امنیت پایدار در کردستان را تهدید کند، اما به همت پاسداران و نیرو‌های سپاه امنیت در کردستان ایجاد شده و پایدار است.

سردار گشتاسبی عنوان کرد: حضور ما و آحاد رزمندگان سپاه بیت‌المقدس حاکی از آن است که ماموریت اصلی پاسداران در کردستان ایجاد امنیت به عنوان بستر تمامی فعالیت‌هاست.

او در ادامه گفت: امروز به برکت تلاش‌های رزمندگان و با راهنمایی‌های سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، رزمندگان کردستان در راستای ایجاد امنیت پایدار در این منطقه افتخارات زیادی رقم زده‌اند و این ماموریت همچنان ادامه خواهد داشت.

سردار گشتاسبی ماموریت دوم سپاه در کردستان را مسئله بسیج دانست و گفت: امنبت و بسیج دو مسئله مهم هستند که امروز تلاش همه برای امنیت و کار بسیج رسالت سنگینی است.

او اضافه کرد: کمتر اتفاق افتاده فردی بعنوان پاسدار وارد سپاه شود و در سخت‌ترین منطقه کردستان خدمت نکرده باشد.

برچسب ها: امنیت ، سپاه کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.