اعزام گروه‌های جهادی بسیج طلاب قم به مناطق محروم کشور

طی مراسمی نمادین و در آستانه دهه اول محرم، حدود ۱۴۰ نفر از طلاب و روحانیون بسیجی قم به منظور انجام فعالیت‌های تبلیغی و جهادی به مناطق محروم کشور اعزام شدند.

طی مراسمی نمادین و در آستانه دهه اول محرم، حدود ۱۴۰ نفر از طلاب و روحانیون بسیجی قم به منظور انجام فعالیت‌های تبلیغی و جهادی به برخی از استان‌های محروم کشور اعزام شدند.

حجت‌الاسلام سیدروح الله سیدحقی، طی سخنانی در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان سازمان بسیج سازندگی استان در حسینیه حضرت زینب (س) گلزارشهدای علی بن جعفر (ع) قم برگزار شد، با اشاره به رهنمود‌های اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار طلاب و روحانیون و نگرانی ایشان در بحث تبلیغ بیان کرد: اگر قرار است تحولی در عرصه تبلیغ صورت گیرد، بی شک این مهم باید با حفظ و تقویت روحیه جهادی و انقلابی همراه باشد و در این راستا گروه‌های جهادی طلاب و روحانیون نقش بسیار مهمی می‌توانند ایفا کنند.

او افزود: تقویت رویکرد و نگاه امیدبخش در سطح جامعه در سایه فعالیت مؤثر تبلیغی حوزویان به خصوص با تأکید بر اهمیت جهاد تبیین امکان پذیر است و بیانات و رهنمود‌های اخیر امام خامنه ای، وظیفه ما را در این خصوص سنگین‌تر از قبل کرده است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم همچنین گفت: یکی از انتظارات و مطالبات حضرت آقا از طلاب و روحانیون بسیجی، شناخت درست صحنه درگیری با دشمن و درک موقعیت جبهه خودی در این نبرد سخت و دشوار است که این مساله در سایه تقویت بصیرت انقلابی و رویکرد جهادی محقق می‌شود.

 حجت‌الاسلام سیدروح الله سیدحقی ادامه داد: این که مقام معظم رهبری بر تقویت ایمان و امید در جامعه تأکید می‌کنند، قطعاً یکی از مهم‌ترین عواملی که بسترساز این مساله است، توسعه فعالیت‌های جهادی و خدمت‌رسانی است که باعث می‌شود مردم و محرومان به نظام و انقلاب امیدوارتر شوند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم در خاتمه گفت: به یاری حق تعالی همه بکوشیم که از فرصت طلایی ماه محرم و صفر در راستای بصیرت افزایی در جامعه، تبیین صحیح اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و ترویج معارف نورانی اهل بیت (ع) به خصوص پیام‌های مکتب سیدالشهدا (ع) نهایت بهره را ببریم و ان‌شاءالله در این آزمون بزرگ نیز سربلند باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار