پیکر سومین زائرفوت شده خراسان رضوی در حج تمتع امسال به مشهد منتقل شد

مدیر روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی گفت: پیکر مرحومه کبری اگاه بانوی زائر ۶۲ ساله از چناران که در حج تمتع امسال بر اثر ایست قلبی در مدینه منوره دار فانی را وداع گفته بود به مشهد منتقل شد.

عباس خداشناس مدیر روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی گفت: زنده یاد آگاه در تاریخ جمعه ۲۳ تیرماه در شهر مدینه منوره دارفانی را وداع گفت.

او افزود: با توجه به این که خانواده این زائر فوت شده درخواست کرده بودند که جسد وی به ایران منتقل شود پیکر این زائر فوت شده با پرواز شماره ۱۵۰۳ در ساعت ۲ و ۵۰ دقیقه بامداد امروز از مدینه منوره با آخرین پرواز برگشت حاجیان استان خراسان رضوی به مشهد منتقل و تحویل خانواده‌ متوفیان شد.

مدیر روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی ادامه داد: هزینه انتقال اجساد طبق قرارداد سازمان حج و زیارت با بیمه ایران بر عهده بیمه است و از خانواده زائر فوت شده هزینه‌ای برای انتقال گرفته نمی شود.

خداشناس بیان کرد: متاسفانه در حج امسال سه زائر از استان خراسان رضوی بر اثر ایست قلبی در سرزمین وحی دار فانی را وداع گفتند.

او تصریح کرد: در حج امسال ۹ هزار و ۸۴۵ هزار زائر استانهای خراسان رضوی و شمالی در قالب ۶۶ کاروان به حج مشرف شدند که عملیات بازگشت حاجیان استان خراسان رضوی امروز به پایان رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار