برگزاری برنامه‌های متنوع توسط انجمن شعر اندیمشک

رئیس هیئت مدیره انجمن شعر اندیمشک گفت: انجمن شعر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در ماه‌های گذشته اقدام به برگزاری برنامه‌های مختلف و متنوعی کرده است.

مرتضی فضیلت رئیس هیئت مدیره انجمن شعر اندیمشک می‌گوید: انجمن شعر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک به عنوان یکی از قدیمی‌ترین انجمن‌های ادبی در خوزستان، شاعران توانمند و مطرح کشوری در آن عضو بوده‌اند و  ما تلاش داریم ادامه دهنده راه آن‌ها باشیم تا جایگاه والای شعر و شاعر را حفظ کرده و انجام وظیفه کنیم.

او گفت: جلسات هفتگی انجمن شعر به صورت مستمر در روز‌های جمعه ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در خانه هنر تالار خورشید برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند ضمن حضور در جلسات، به جمع اعضای این انجمن بپیوندند.

رئیس هیئت مدیره انجمن شعر اندیمشک ادامه داد: تهیه بانک اطلاعات جامع از شاعران، تهیه جزوات آموزشی مقدماتی شعر، امضای تفاهم‌نامه با اداره کتابخانه‌ها، هیأت شطرنج، کلینیک روانمهر و انجمن شاهنامه‌خوانی در جهت برگزاری برنامه‌های مشترک، از جمله اقدامات انجمن شعر اندیمشک طی ۶ ماهه گذشته به شمار می‌روند.

به گفته آقای فضیلت، راه‌اندازی کتابخانه موقت با حدود ۴۰۰ جلد کتاب اهدایی از اداره کتابخانه‌ها، رونمایی از کتاب‌های شعر چاپ شده شاعران عضو انجمن، اردوی تفریحی، کارگاه‌های تخصصی و آموزشی رایگان، همایش‌های مختلف در مناسبت‌های ملی مذهبی، مسابقه شعر آئینی و اهدای کارت شناسایی و پیگیری جهت اهدای وام به اعضای انجمن صورت گرفته است و همچنین در ماه‌های محرم و صفر نیز برنامه‌های ویژه‌ای جهت برگزاری مراسمات عزاداری در پیش است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.