برگزاری مسابقات بزرگ کشتی جام شهید سلیمانی در بهاباد

رئیس هیئت کشتی شهرستان بهاباد از برگزاری مسابقات کشتی آزاد در رده سنی خردسالان و نونهالان با نام جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان خبر داد.

ابوالحسنی رئیس هیئت کشتی بهاباد گفت: مسابقات کشتی آزاد در دو رده سنی خردسالان و نونهالان به نام و یاد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان بهاباد برگزار شد. 

او افزود: در این مسابقات صد کشتی گیر از شهرستان‌های بهاباد، بافق، یزد، شهربابک و خاتون آباد استان کرمان در آکادمی کشتی شهید سلیمانی بهاباد با یکدیگر سرشاخ شدند و توانایی‌های پنج شهرستان از دو استان همسایه را به نمایش گذاشتند. 

ابوالحسنی بیان کرد: در پایان این مسابقات در رده سنی خردسالان تیم‌های شهربابک، خاتون آباد و یزد عناوین اول تا سوم تیمی و در رده سنی نونهالان تیم‌های بهاباد، شهربابک و خاتون آباد به ترتیب در جایگاه اول تا سوم تیمی قرار گرفتند. 

رئیس هیئت کشتی شهرستان بهاباد ادامه داد: به نفرات اول تا سوم انفرادی حکم و مدال قهرمانی، به تیم‌های اول تا سوم حکم و جام یاد بود اهدا شد و همچنین از کلیه عوامل برگزاری این مسابقات از جمله داوران، کمیته برگزاری مسابقات، اعضای هیئت کشتی بهاباد و ... با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار