کاپیتان لیورپول به الاتفاق می‌رود

باشگاه لیورپول با انتقالی به ارزش ۱۳.۹ میلیون یورو اجازه پیوستن جوردن هندرسون به الاتفاق عربستان را صادر می‌کند.

جردن هندرسون قرار است اردوی لیورپول در آلمان را ترک کند تا برای پیوستن به الاتفاق عربستان تصمیم گیری کند. باسگاه لیورپول پیشنهاد ۱۳.۹ میلیون یورویی این باشگاه سعودی را پذیرفته است.

لیورپولکاپیتان لیورپول پس از مشورت با یورگن کلوپ، سرمربی تیم، تصمیم گرفت در بازی دوستانه تیمش مقابل کارلسروهر شرکت نکند.

الاتفاق که مانند چهار باشگاه بزرگ این کشور از حمایت مالی صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان سعودی برخوردار نیست، در ابتدا تمایلی به پرداخت مبلغی برای دریافت رضایت‌نامه هندرسون نداشت.


پس از اینکه لیورپول با شرایط اولیه پیشنهاد باشگاه سعودی مخالفت کرد، آن‌ها تصمیم گرفتند با پیشنهاد جدیدی برای جذب هندرسون اقدام کنند.


طبق گزارش میل اسپورت، به هندرسون قراردادی به ارزش ۸۱۳ هزار یورو در هفته پیشنهاد شده است. این بازیکن هنوز تصمیم نهایی را اعلام نکرده و طی روز‌های اخیر با کلوپ مشورت کرده است.

مشخص است که برخی از گفتگو‌ها حول محور این است که او در فصل آینده چقدر زمان بازی خواهد داشت. کلوپ به خوبی می‌داند که حضور هندرسون در ترکیب اصلی چقدر دشوار است و این بازیکن همچنین نگران است که با نیمکت نشینی در لیورپول، جایگاهش در تیم ملی انگلیس را هم از دست بدهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار