اولین دوره بین‌المللی و شبانه‌روزی حفظ قرآن در حرم رضوی آغاز شد

مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآن و عترت حافظان نور از آغاز اولین دوره شبانه روزی حفظ ۱۴ ماهه قرآن کریم ویژه دختران در تالار قدس حرم مطهر رضوی خبر داد.

محمد مروج کاشانی مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآن و عترت حافظان نور ال یاسین گفت: ۷۰۰ دختر قرآن آموز به میزبانی مشهد در موسسه فرهنگی قرآن و عترت حافظان نور ال یاسین، حفظ کل قران را آغاز کردند.

او با اشاره به اینکه شرکت کنندگان بین ۱۴ تا ۲۲ سال سن دارند افزود: این قرآن آموزان ابتدا در دوره ۴۵ روزه اموزشی، دو و نیم جز قرآن کریم را حفظ می‌کنند و بعد از آن، با انجام بررسی، جمعی از مستعدان برای ادامه حفظ انتخاب می‌شوند و در دوازده ماه آینده هم در این طرح به حفظ قران ادامه می‌دهند.

مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآن و عترت حافظان نور ال یاسین ادامه داد: در این دوره حدود هزار دختر و پسر برای حفظ کل قرآن کریم از کشور‌های اندونزی، مالزی، پاکستان، افعانستان، نیجیریه، عراق، سنگاپور و استان‌های خراسان رضوی، تهران و اصفهان حضور دارند.

کاشانی بیان کرد: کلاس‌ها با محوریت حفظ و در کنار آن تفسیر، تجوید، ترجمه، مباحث اخلاقی و بصیرتی و ورزشی برگزار می‌شود.

او کرد: پایان دوره آزمایشی با اربعین حسینی همزمان می‌شود و جمع حافظان به کربلا و نجف مشرف می‌شوند، در ماه مبارک رمضان هم این جمع میهمان اعتاب مقدسه کشور عراق خواهند بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار