مدیرکل دفتر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد استاندارد:

ترک فعل مدیران در سازمان استاندارد به هیچ وجه پذیرفته نیست

مدیرکل دفتر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد سازمان ملی استاندارد گفت: ترک فعل مدیران در این سازمان به هیچ وجه پذیرفته نیست و با افراد خاطی به شدت برخورد می‌شود.

مجید آقابابایی روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل استاندارد زنجان اظهار کرد: استاندارد سازمانی است که تقاطع ثروت و قدرت است و از این رو اهمیت بالایی در سیاست‌گذاری‌های کشور دارد.

وی افزود: مدیریت در سازمان استاندارد مهم است و وقتی شخصی مدیریتی را تحویل می‌گیرد، گویی سهمی از انقلاب برده است پس باید وامدار آن باشد و به وظایف خود به درستی عمل کند.

مدیرکل دفتر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد سازمان استاندارد با تاکید بر تسریع امور ارباب رجوع، بیان کرد: انتظار داریم مدیر جدید استاندارد استان زنجان، نظم بخشی به مجموعه و تسریع امور ارباب رجوع را مورد توجه داشته باشد.

آقابابایی گفت: انتظار داریم مدیر جدید از حاشیه به دور باشد، چرا که مدیرکل در استان نماینده سازمان محسوب می‌شود و گویی رئیس سازمان در استان حضور دارد.

این مسوول بیان کرد: هیچ حاشیه‌ای در استاندارد مورد قبول نیست و سفارشهای مدیریتی در این مجموعه پذیرفته نمی‌شود و عقب افتادگی در این سازمان، مورد قبول نیست.

وی با اشاره به اینکه همه مجموعه‌های دولت به منزله قطعه‌های پازل هستند که باید درست کنار هم چیده شود، گفت: اگر کسی در استاندارد خارج از وظیفه وارد حاشیه شد باید کنار گذاشته شود.

آقابابایی با انتقاد از القای سیگنال منفی در مجموعه، بیان کرد: ما همه محدودیت‌ها و مشکلات را قبول داریم اما نباید مرتب سیگنال منفی داده شود.

مدیرکل دفتر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد سازمان ملی استاندارد در ادامه به وظایف تخصصی این سازمان اشاره کرد و گفت: از پوشک نوزاد تا کالاهایی که مربوط به مرگ انسان است با سازمان استاندارد سر و کار دارد چون این سازمان مجوز استفاده از آنها را صادر می‌کند.

وی با بیان اینکه ترک فعل در دولت مورد قبول نیست، گفت: قطعا برخوردهای لازم با افرادی که در این زمینه کوتاهی کنند انجام می‌شود و در استان مذهبی زنجان نیز انتظار داریم عملکرد مجموعه، نمونه باشد.

مدیرکل دفتر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه قانون فصل الخطاب است و ما نباید در اجرای قانون کوتاهی کنیم، ادامه داد: نماد و نمود کارکرد سازمان ملی استاندارد در استان‌ها قانون است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان نیز در این جلسه، گفت: خوشبختانه مدیرکل جدید سازمان استاندارد استان زنجان بسیار علمی و فرهیخته است و همین باعث شد که از ظرفیت او در استان استفاده کنیم.

وی افزود: از وظایف و خواسته‌های مدیریت استان از استاندارد این است که کیفیت زندگی مردم را بالاتر ببرد و قطعا تا الان هم در این باره موثر بوده است.

این مسوول گفت: کیفیت زندگی بستگی به استانداردسازی دارد و تفاوت کیفیت زندگی به دلیل فرهنگسازی است که اگر روی این فرهنگ کار کنیم کیفیت زندگی بالاتر می‌رود.

در ادامه این مراسم، مهدی قهرمانی به عنوان سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان معرفی و از خدمات و زحمات صابر کاظمی سرپرست سابق این اداره کل قدردانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.